A New Chapter

Alla inlägg den 26 oktober 2012

Av anewchapter - 26 oktober 2012 20:30

Nu har vintern börjat komma, kom smygandes och slog till pang på 

 

Det är härligt på det sättet att luften blir så frisk! Men samtidigt blir man påmind om att man måste köpa hem nya tjocktröjor :/ De jag hade har blivit för korta så har gett bort dessa. Jag ska köpa hem nya men jag vill ha en längre modell typ

 

Iallafall, idag hade vi fika och det var alltid lika kul. Vi var inte så många men ibland är det mysigare med bara att vara ett fåtal. Tycker dock synd om Karin som var hemma och var sjuk :( Hon får käka c vitaminer och sova i massor så hon blir frisk snart så hon kan komma på nästa fika med sian fina flickor :D

 

Sen gick jag lena och sandra en kort runda i stan innan jag begav mej hemåt. Blev en runda med hundarna och jag hann även äta innan det var dags att tvätta. har massor med tvätt idag :(

 

Mamma kom förbi en kort stund eftersom hon varit på yllan under dagen. Så man kunde ner och fixa med tvätten i lugn och ro :D:D

 

tja sen var det att mysa lite med lillan resten av kvällen. Det har även kommit lite snöblandat regn men snön har inte blivit liggande

 

Är nästan glad att man slipper skrapa rutorna om man ska iväg ;)

 

Nu ska jag ner och hämta lite mera tvätt och sen kolla på tv med lite goa popcorn 

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9
10
11
12
13
14
15 16 17 18 19 20 21
22
23
24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Oktober 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards