A New Chapter

Direktlänk till inlägg 11 oktober 2012

torsdag

Av anewchapter - 11 oktober 2012 20:25

just nu ligger jag och kollar på kockarnas kamp, nowalii har nyss somnat så vi får se om hon vaknar mer idag :)

dagen började med ett besök på barnakuten (ringde 1177 först för att kolla om man skulle in och de rådde att man åkte in om barnet var under 6 mån). lillan ramlade från soffan när vi låg och sov men klarade sig utan skador. men kändes ändå bäst att kolla upp henne då man inte kan se om hon fått hjärnskakning
det enda hon fick var två mindre märken på kinden och ett på axeln som kom och försvann hos läkaren, hon var inte ens i riskzonen att få rögntas eller få stanna kvar för observation så det var skönt att slippa :)
skulle dock ha koll på annorlunda beteende men hon har varit sitt vanliga jag hela dagen och busade redan imorse :)

efter det kollade jag på en film innan jag la mej för att vila, men istället somnade jag och sov till halv sex haha dock väckte nowalii mej två gånger för att få mat :)
fördelen när man är sjuk är att jag sover på dagarna med, så nu är jag lite övertrött men halsen känns lite bättre iallafall och febern är borta :)

så såhär har vår dag sett ut :)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av anewchapter - 10 april 2016 14:49

tänkte prova en ny blogg :) börja om från början liksom ha det gött Kod för att importera min blogg till Nouw: 7771970524 ...

Av anewchapter - 9 april 2016 22:08

idag har David fyllt 25 ordnade våfflor till frukost och sedan städade vi halva dagen. David ville att vi skulle ta det lugnt men sa jag ville få allt gjort åkte in och kollade i butiker innan vi gick till Coop. sedan hade jaxxon bajsat så var ...

Av anewchapter - 7 april 2016 15:06


idag har jag och jaxxon varit på en föreläsning om kemikalier på vilande öppna. var rätt intressant och man lär tänka lite på vad man köper :) blev en runda på stan. nya byxor, tjocktröja å linnebody till lillen medan nowalii fick en vattenflaska ...

Av anewchapter - 4 april 2016 20:59

och det går så fort samtidigt som det går långsamt. vissa dagar går kanon andra är hemska. idag har varit en mellanbrun dag varit på vilande idag. sedan hem för lunch sen gick vi en kortas till lekplatsen. hade tänkt låta nowalii leka av sig men h...

Av anewchapter - 1 april 2016 22:14

nu håller jag på att fixa med min nya mobil :) blev trots allt en samsung galaxy 7 mamma har samma fast egen. var så lite skillnad att jag tyckte det blev en onödig kostnad jaja varit en bra dag iallafall varit på öppna med syrran och sen en r...

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9
10
11
12
13
14
15 16 17 18 19 20 21
22
23
24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Oktober 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards