A New Chapter

Direktlänk till inlägg 29 maj 2012

Jobbigt

Av anewchapter - 29 maj 2012 15:54

Så mycket jobbiga tankar i huvudet hela dagarna nu, mest om allt som varit och hur det kommer vara sen. Svårt att veta vem man kan prata med... Jag har ju mamma och vi pratar mycket om det mesta just nu

Tror Cola märker på mej att det är jobbigt, hon har sovit vid mitt huvud två nätter i rad och för dem som känner Cola vet att det är ett ovanligt beteende för henne då hon i vanliga fall undviker kontakt


Det är väl det bästa med allt förresten, att jag och mamma fått en bättre relation, iallafall är det så jag känner det. Det är bara ett bevis på att oavsett vad som händer så finns familjen där.


Försöker planera lite mer inför förlossningen. Läst båda kapitlena idag och känner mej redo. Just nu har jag inga tankar om det faktiskt, är väl mest rädd för att spricka typ :/

Sen planerar jag att ha hit sakerna från mamma runt 15 juni (ann och per kommer ju så behöver sängen så det får vänta tills de varit här) Så då blir det säng och hylla flyttad+ babysäng+kläder hämtad

I slutet av juni tänkte jag hämta det sista som ex vagnen så man hinner vänja sig att den är här och allt


Tills dess är skolan med helt slut så det känns skönt :) Sune komemr hem idag så tror han skulle komma hit imorgon. Ska ta hjälp av honom i ena arbetet och det känns kanon att få den extra hjälpen :)


Nej, nu ska jag bli glad igen!


Försöker även få evoca att sluta tro att soffan är en lekplats. Hon hoppar upp och ner när hon leker vilket jag inte gillar... men vet inte hur jag ska få bort det :/ Säger ju såklart till henne. Än så länge får hon sova i soffan med mej

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av anewchapter - 10 april 2016 14:49

tänkte prova en ny blogg :) börja om från början liksom ha det gött Kod för att importera min blogg till Nouw: 7771970524 ...

Av anewchapter - 9 april 2016 22:08

idag har David fyllt 25 ordnade våfflor till frukost och sedan städade vi halva dagen. David ville att vi skulle ta det lugnt men sa jag ville få allt gjort åkte in och kollade i butiker innan vi gick till Coop. sedan hade jaxxon bajsat så var ...

Av anewchapter - 7 april 2016 15:06


idag har jag och jaxxon varit på en föreläsning om kemikalier på vilande öppna. var rätt intressant och man lär tänka lite på vad man köper :) blev en runda på stan. nya byxor, tjocktröja å linnebody till lillen medan nowalii fick en vattenflaska ...

Av anewchapter - 4 april 2016 20:59

och det går så fort samtidigt som det går långsamt. vissa dagar går kanon andra är hemska. idag har varit en mellanbrun dag varit på vilande idag. sedan hem för lunch sen gick vi en kortas till lekplatsen. hade tänkt låta nowalii leka av sig men h...

Av anewchapter - 1 april 2016 22:14

nu håller jag på att fixa med min nya mobil :) blev trots allt en samsung galaxy 7 mamma har samma fast egen. var så lite skillnad att jag tyckte det blev en onödig kostnad jaja varit en bra dag iallafall varit på öppna med syrran och sen en r...

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18
19
20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards