A New Chapter

Direktlänk till inlägg 1 maj 2012

Varmt och skönt <3

Av anewchapter - 1 maj 2012 21:30

Idag blev det en tur till mamma och pappa igen :) solen sken och varit lite blåst, men inte så farligt. Så jag har tillbringat dagen med att rengöra bilen invändigt. Ev skulle jag tvättat den med men solen var för stark för detta :/ Blir en annan dg istället.

Så jag är trött men ändå nöjd :) bilen blev finfin!!!


 

Förutom att vi grillade idag igen så bjöds det även på kaffe ^^ Även Cola tog sig en kopp :P

Och vi tvingades även ta bort två fästingar på henne :( stackars mattes tjej


Sen kände jag mej lite mobbad på kvällen så dukade upp lite gott och kollade på tv via balkongen :D Hade jättemysigt! Fast vore mysigar eom man haft sällskap  




för er som undrar så gick gårdgen kanon :) Hämtade upp andreas vid systemet där det blev 2 alkoholfria bosca och sen köpte han 3 cider till sig själv :) och eftersom han inte ville komma tomhänt köpte han även en cola XD Sen köpte han även ett pkt hamburgare på netto :P


Då de fick ved lite oväntat blev kvällen lite fördröjd.. jag hade hoppats på att börja grilla strax efter man kommit.. jag var ju svinhungrig haha :D mamma och pappa verkade iallafall gilla anderas och tvärtom :) han busade även lite med vovvarna så det var skoj! De gillar honom verkligen och det är kanon


Sen åkte vi hem till mej för ett par timmar i lugn och ro. Eftersom han inte skulle sova över ville man ju umgås lite privat med... okey det lät dumt :D Det blev en mysig kväll med tvtittande innan jag körde honom till stationen vid tolv. Han vill att jag kommer och hälsar på honom vilket jag gärna gör :D




 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av anewchapter - 10 april 2016 14:49

tänkte prova en ny blogg :) börja om från början liksom ha det gött Kod för att importera min blogg till Nouw: 7771970524 ...

Av anewchapter - 9 april 2016 22:08

idag har David fyllt 25 ordnade våfflor till frukost och sedan städade vi halva dagen. David ville att vi skulle ta det lugnt men sa jag ville få allt gjort åkte in och kollade i butiker innan vi gick till Coop. sedan hade jaxxon bajsat så var ...

Av anewchapter - 7 april 2016 15:06


idag har jag och jaxxon varit på en föreläsning om kemikalier på vilande öppna. var rätt intressant och man lär tänka lite på vad man köper :) blev en runda på stan. nya byxor, tjocktröja å linnebody till lillen medan nowalii fick en vattenflaska ...

Av anewchapter - 4 april 2016 20:59

och det går så fort samtidigt som det går långsamt. vissa dagar går kanon andra är hemska. idag har varit en mellanbrun dag varit på vilande idag. sedan hem för lunch sen gick vi en kortas till lekplatsen. hade tänkt låta nowalii leka av sig men h...

Av anewchapter - 1 april 2016 22:14

nu håller jag på att fixa med min nya mobil :) blev trots allt en samsung galaxy 7 mamma har samma fast egen. var så lite skillnad att jag tyckte det blev en onödig kostnad jaja varit en bra dag iallafall varit på öppna med syrran och sen en r...

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18
19
20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards