A New Chapter

Direktlänk till inlägg 25 mars 2012

arg :/

Av anewchapter - 25 mars 2012 20:03

blir så trött på plugget :/


fick svar från första reflektionsprotokollet och läraren vill att jag ska typ skriva om allt :/ vilket kommer bli omöjligt då jag har skrivit/gjort mitt bästa :( ska däremot ändra det som hon önskade och sedan skicka in. skrev iallafall tillbaka och frågade lite så man lättare vet, men lär väl ta 5839934 veckor innan man får svar :(


min sämsta sida är att uttrycka mej och det är skitsvårt att få det exakt som dem vill ha det... vilekt är enormt detaljerat...


om det fortsätter sådär kan jag likabra hoppa av för då kommer jag ändå inte klara kursen :´( känns bara så fakking trist att de vill ha det så invecklat.


alla har väl sina svagheter?


det arbetet som skulle varit inne igår kom iallafall in i tid, dock var det några i gruppen som inte var jätteaktiva, men jag hoppas det går bättre till nästa gång. Jag gjorde iallafall min del.


två av kurserna bör jag iallafall på G på utan större problem. Ska ner till biblan imorgon och se när fan min bok kommer... börjar bli lite akut


ska nog lägga mej tidigt för har fortfarande huvudvärk...


hatar allt just nu!! får hoppas angela kan få mej på bättre humör nu när vi ska ut med dogsen

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av anewchapter - 10 april 2016 14:49

tänkte prova en ny blogg :) börja om från början liksom ha det gött Kod för att importera min blogg till Nouw: 7771970524 ...

Av anewchapter - 9 april 2016 22:08

idag har David fyllt 25 ordnade våfflor till frukost och sedan städade vi halva dagen. David ville att vi skulle ta det lugnt men sa jag ville få allt gjort åkte in och kollade i butiker innan vi gick till Coop. sedan hade jaxxon bajsat så var ...

Av anewchapter - 7 april 2016 15:06


idag har jag och jaxxon varit på en föreläsning om kemikalier på vilande öppna. var rätt intressant och man lär tänka lite på vad man köper :) blev en runda på stan. nya byxor, tjocktröja å linnebody till lillen medan nowalii fick en vattenflaska ...

Av anewchapter - 4 april 2016 20:59

och det går så fort samtidigt som det går långsamt. vissa dagar går kanon andra är hemska. idag har varit en mellanbrun dag varit på vilande idag. sedan hem för lunch sen gick vi en kortas till lekplatsen. hade tänkt låta nowalii leka av sig men h...

Av anewchapter - 1 april 2016 22:14

nu håller jag på att fixa med min nya mobil :) blev trots allt en samsung galaxy 7 mamma har samma fast egen. var så lite skillnad att jag tyckte det blev en onödig kostnad jaja varit en bra dag iallafall varit på öppna med syrran och sen en r...

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9
10
11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards