A New Chapter

Alla inlägg den 2 mars 2012

Av anewchapter - 2 mars 2012 19:44

Först åt jag grönskasstavar (morätter och gurka) och nu har jag nyss ätit köttfärslimpa med potatismos, tillbehör: ungstekta morötter och bönor, serverad med lingon och cream fresch dressing :P

 

så jag är så grymt mätt nu! Helt härligt! Det bästa är att jag har mat kvar så jag slipper laga mat imorgon med hehe

 

på diskbänken står hundarnas matskålar med hundmat och sky ifrån limpan, fast det får svalna först innan de får det. såklart att de med måste få lite gott gott ibland <3

 

Annars har inte mycket hänt. Angela ska se om hon kan öppna den ena boken åt mej som jag behöver i skolan, så håll tummarna för att det går hehe!

 

Gud, kan inte ens ha benen uppe eftersom jag är så mätt XD hur ska jag orka efterrätt sen?

 

Chattade lite med Hannes innan, och chockerande nog (eller inte) kommer han med 99% säkerhet stanna i tyskland för att fortsätta arbeta på det jobbet. Han kommer fortsätta jobba här i sverige med när han är här men det blir inte speciellt ofta...

Hur känns det? Allvarligt så orkar jag inte bry mej om det längre. Det är ju hans val att göra och inte mitt. Jag har vetat sedan han började därnere att han skulle fortsätta där om han fick chansen, om inte det skulle han till gbg till det jobbet. Det enda som är trist är ju att han inte kommer kunna träffa sitt barn så ofta, men det är inte mitt problem eller ansvar. Men det blir säkert bra i slutändan...

Av anewchapter - 2 mars 2012 11:56


  Så här ser det nog ut på de flesta ställen i södra sverige :D Ett härligt tecken på att våren är på ingång och jag välkommar den!

Idag har vi 7 grader med strålande sol och helt vindstilla! Fåglarna kvittrar och allt är underbart <3


kramis bananis

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9
10
11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards