A New Chapter

Alla inlägg den 5 mars 2012

Av anewchapter - 5 mars 2012 14:11

Så nu har jag suttit med skolan i kanske två timmar och har tagit två mindre pauser under tiden för att inte få huvudvärk. Men är lite trött


Har fått tillbaka moment 1 och ska komplitera... har mejlat läraren om mer info

Sen har jag inte refererat på rätt sätt. Har missat det totalt! Så om jag måste göra det på rätt sätt måste jag nästan göra om hela arbetet då jag har 0 koll på vilken sida jag hämtade infon ifrån.


Har gjort som i gymnastiet, sparat sidan och sen skrivit Referenser längst ner och klistrat in.

Så får se vad hon svarar, har jag tur slipper jag det... Annars ligger jag illa till :(


Har även kollat lite och planerat lite skola.


När jag ska kolla synen ska jag även försöka låna lite böcker. Ska kolla på bibblan först om de har de där och sen hkr. Som tur är behöver vi vara bäcker i ena kursen så jag hoppas kunna låna dem. När man får hem dem ser jag ju lätt om jag behöver dessa i min "hemtenta" i kursen.


Funktionshinder kursen ska jag nu vänta lite med tills jag fått hem böckerna iallafall. Lättast så! Sen ska jag skria ut alla papper därifrån, lättare att ha papper framför sig än på nätet. Ev gör jag det hos pappa eller på hkr (0.50 öre per sida)


Neu kursen är den jag måste komplitera till, vilket jag satt till nästa fredag som deadline (hon var annars nöjd med det). Sen har jag fått en grupp och vi ska göra ett grupparbete som ska vara klart i slutet av månaden. Så jag har lite extra tid på mej där med kompliteringen, vilket känns bra. Arbetet har inte heller hunnit börja då vi blev indelade i kursen idag. Ev skriver jag ut fakta därifrån med för att underlätta.


Specialkursen har jag nyss lämnat in mitt protokoll. Sen skrivit lite i forumet som man skulle. Där har jag med en grupp :) Där ska vi diskuttera varandras frågor i 3 dagar (5-7/3) och finns inte mer att skriva där just nu.



Så ser det ut just nu, nu ska jag översätta lite mer information på neukursen då mycket är på engelska... det suger men tack och lov för google translate! inte det bästa, men man förstår iallafall bättre :)

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9
10
11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards