A New Chapter

Alla inlägg den 14 mars 2012

Av anewchapter - 14 mars 2012 16:15

just nu älskar jag mitt toapapper! tror halva hjärnan är borta för tillfället haha! När jag börjar nysa så nyser jag 15 gånger, ögonen tårars och näsan börjar rinna!! skitjobbigt!!


men annars är det chill, snart dags att ta ut vovvarna igen :) Passa på när solen skiner så fint :)

Har hunnit plugga lite granna med ^^ Duktiga jag! Ska försöka lite till sne, men känns som att man ska gå under!


Verkar bli en intressant sommar iår :) Bilträff, utställningar, bröllop, bebis, mammaträffar, (förhoppningsvis flytt) och kristianstadsdagarna :)


Nej, dags att planera middag :) Undra vad det blir för skoj idag :D

Av anewchapter - 14 mars 2012 12:16

Börjar bli fett störigt att inte bli frisk helt! Dock är det på väg över eftersom näsan börjar rinna allt mer :) Inatt kunde jag dessutom sova utan att bli väckt en enda gång av att snyta mej ^^ Så skönt!

 

Igår fick jag även två sparkar till :D Så fett härligt <3 Tog mej dock en halvtimme innan jag lyckades känna :P

 

Tänkte plugga lite men det verkar var något med nätet :/ Går knappt komma in på facebook eller google :/ Strötigt som fan.. hoppas det ska lösa sig snart!

 

Blir inget med föräldraträffarna, det var felutskick... ringde och kollade då madde n sa att caprio hade egna :P så får vänta på caprios träffar istället

 

tja, mycket mer händer inte just nu

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9
10
11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards