A New Chapter

Alla inlägg den 31 mars 2012

Av anewchapter - 31 mars 2012 21:45

Här kommer bilder av det jag köpte på ullard :) Först mitt, sen vovvars och sist bebis


  Ett vykort och 16 gb minneskort  

Plånbok, Cluedo och Monopol i reseform samt BAMSE memory till lilleman

    Två tröjor jag hittade

    4 par linnen

     Mammakläder :D En tröja och mjukisbyxor

  Lite nya underkläder är inte heller helt fel :D

 Såklart lite till mina älskade tjejer med <3  


Ovan: Två bodys KÖPTA PÅ EKO

Smått och gott ifrån Ullared :D (Nalle phu=badcape, My littel star=skötborsöverdrag)

Smått och gott ifrån Ullared :D

Smått och gott ifrån Ullared :D

    

Och en enda platt till bebis blev det :D Älskar färgen och trycket!


Vi var på gekås runt 7.45- 8.00 så det var bara ta en vagn och gå in :) Det var rätt lite folk men blev mer och mer och vid 12 var det störigt som fan för alla gick hur som helst!

Någon idi gick ut framför glenn efter vi varit på nedre plan (dvs jag stod i rulltrappan fortfarande) och han fick tvärnita och jag åkte in i honom och fick försöka gå baklänges, sen gick någon in i mej och jag blev livrädd för att bli klämd :/ men få fort glenn kunde så rullade han vidare. Tror jag körde in i hans häl ett par gånger där XD Det var iallafall riktigt läskigt och det var fler som fick stopp ju


Sen fick jag även ett gråtanfall av någon konstig anledning :/ Var på väg till babyavdelnig igen för att kolla en sak, men kände gråten och ringde mamma, sen började jag stortjuta XD Det var sååå pinsamt! Men vad ska man göra! Mamma skulle ringa mickan och be henne komma bort. Så jag stod och pratade med en som jobbade där medan folk stirrade på en :/ När mickan kom hade jag iallafall slutat gråta och vi joinade en bit innan vi gick åt skiljda håll.


hittade ett par mjukisbyxor för gravida samt en topp till innan vi gick till hushålls för att kolla efter knäckeburkar till mamma innan det blev kassan


Vi körde ifrån ullared runt 14 tiden och det var lagom :) Var nöjd med mina inköp :D Ska skicka med mamma en lista till i sommar då hon får köpa det sista som jag tyckte var onödigt nu


Sen blev till hem till kusinerna där vi fick lunch och efter det åkte vi hem :) Stannade på gotteboden igen och körde inom eko innan vi åkte till mamma och pappa :) Var hemma därifrån runt 18 tiden :)



Själv åkte jag hem till mitt runt 19.15 då emelie skulle hjälpa mej få upp allt. Var ju packning, påsar och hundar med :)


Efter det har det bara varit att chilla hela kvällen, har lite ont men inte så farligt som det brukar bara :)


kram så höres vi imorron!


Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9
10
11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards