A New Chapter

Alla inlägg den 6 mars 2012

Av anewchapter - 6 mars 2012 18:54

Allvarlgit talat, vad tar tiden vägen? Det är vecka 22 idag! Helt sjukt liksom! men bara bra att tiden går fort för då är snart bebis här :D


Dagen började med att min syster väckte mej och jag blev barnvakt, sen hamnade jag hos mikan i ett par timmar :) Satt och pratade och drack läst :D Gott gott ;) Gick hem ett tag efter att kylskåpet kommit på plats.


Pluggade lite, men fanns inte mycket att göra :( men skrev lite i seminariet iallafall :P


Sen kollade jag om utställningen så det blir av i år med, och eftersom det är senare iår kan jag även åka på POWER MEET HÄSSLEHOLM! Ska bli fett kul <3 två år sen sist! Dock fick Cola följa med, men hon var ju skadad.


Så det blir mycket i sommar :D Har ev hittat en annan utställning till som jag ska på! Om den blir av! Den är i juli så lite nervöst med tanke på BF. Ser verkligen fram emot sommaren!


tja, sen har det blivit häng på face och jag har ätit lite. Ätit upp mina jordgubbar med, fett gott! Söta och saftiga dessutom!


Nej, nu ska jag kolla BB och sen ska jag nog ut med vovvarna

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9
10
11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards