A New Chapter

Alla inlägg den 22 mars 2012

Av anewchapter - 22 mars 2012 21:48

Eller iallafall en gång i veckan :D


Så vad har lilla jag hittat på för skojsigt idag då? Inte så jättemycket om jag ska vara ärlig :P

Det har blivit lite pluggande såklart, en av de andra i gruppen skulle skriva ihop nåot så skulle vi andra godkänna det eller något, om jag nu fattade henne rätt!


Sen har jag varit ute med vovvarna ett par gånger. Haft härlig strålande sol idag så man har ju passat på att vara ute! Har även gått till stan med hundarna. Gjorde madde sällskap in och sen tog jag bussen hem :D Det var bäst för jag har lite ont :( Men hundarna ligger nöjt och sover :D


Har även kollat att jag inte missat något på inköpslistan :) Blir mycket att hinna med imorgon bitti, speciellt nu eftersom jag lämnade tvätten i tvättrummet så det kunde torka över natten :) Sen kommer angela och andreas vid 8,30 och då ska vi åka och handla :P

Sen blir det typ bara hem oh lämna varorna innan man ska in till stan igen på fika. lite trist att lii inte kunde följa med :( hon hade tydligen rätt ont idag :(


Sen har mamma hittat en hocus pocus stol till mej :D Så hon har köpt den och ska se om liis mamma ann kan hjälpa till att tapersera om den :) Sen ska jag även få mina saker som jag "beställt" av ann :) Var ett påslakanset till vagnen (har nu två) och sen två napphållare :D En med lejonkungen och en med cars :D


kan ju även meddela att jag börjat få mage!!! inte för att andra kan se det ännu haha :D kan inte längre suga in magen :( får en grop mellan revbenen och naveln :P och magen börjar bli hårdare för var vecka :) Så det är lite skojsigt. jag känner bebis minst 5 av 7 dagar nu och det är underbart :)

blir mer verkligt på ett sätt. Mest känns under min mage... typ där man brukar snitta på kvinnor :)



så det är ungefär som har hänt i mitt underbara liv idag :P



kommentera gärna mina inläg då det är så skojsigt :D

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9
10
11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards