A New Chapter

Alla inlägg den 4 mars 2012

Av anewchapter - 4 mars 2012 19:00

Först börjar allt med att jag får åka till yllan och köpa ett par mjukisbyxir som mamma hittat åt mej :P Inte så hemskt men gud vad trött jag var :P Köpte med mej frukost på maxi och sen tog jag ut vovvarna när jag kom hem.

Tänkte att jag skulle roa mej och följa med på klubbmötet idag... men det gick ju som det gick :D Mamma hade missat att skicka till han som skulle ha träffen, så där satt vi och väntade XD


Så det blev en minishoppingtur med mamma och pappa istället :) Fast det är inte helt fel det heller :D


Mamma köpte hem lite mat till mej (tack mamsen <3) och sen köpte hon nya mjukisbyxor till mej och sen skulle jag köpa en tröja med djupare urringning på eko (blir bra att amma i sen) men då gav hon mej 20 kr som den kostade :)


Så imorgon ska jag slänga mina gamla mjukisbyxor :( De har varit med mej i 6 långa år :D De är lite urtvättade och kanske ett par hål i dem (bar 5 st!!!), men jag har lovat mamma så jag får väl göra det :)


Nu ska jag chilla resten av kvällen...

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9
10
11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards