A New Chapter

Alla inlägg den 20 mars 2012

Av anewchapter - 20 mars 2012 22:30

Ytterligare en dag med grått väder :/ så satans trött på det tråkiga vädret! jag vill ha sol och värme igen! det blir så mycket härligare då! och allt blir roligare och man blir ju piggare med

 

 

vad har jag gjort idag då?

jag har städat lite granna, tyckte det var dags nu när Evoca slutat blöda så golven är torkade och fläckfria ^^ är nog största nackdelen men skönt att slippa det nästa gång :) Det är kul att trots att dogs är så lika så är dem helt olika med haha :D

Sen har jag pluggat lite med :D ja, ibland har jag mina duktiga stunder! Tro det eller ej! Känns lite jäktande med ena arbetet men det löser sig, är ju flera dagar kvar och jag kan bara göra så gott jag kan :D

 

tog undan lite jackor som jag inte kommer kunna ha sen, men när jag skulle lyftas gjorde det lite ont i magen, så jag vågade inte chansa. Så jag ringde mamsen och de ska komma förbi senare :)

 

jag fattar inte hur mycket saker man kan ha som 24 åring haha :D har ju bara en etta med så kan vara därför, man sätter ju undan det man använder och en jag flyttade har jag satt undan lite extra (som köksutrustning som jag inte använder, giosedjur, tidningar och sånna saker).

Så mamma hjälpte mej medan pappa satte sig vid datan för att se om han kudne ordna virusprogram till datan. mitt går ut om ett par dagar så lika bra att man fixade det medan han var här

 

sen gick vi bort till netto där de skulle handla och jag fick bröd, yogurt och skinka av mamma :) efter jag kommit hem satt jag vid datan och spelade lite innan jag skulle duscha

 

men eftersom jag blev så trött på mitt stopp så hämtade jag mina diskhandskar (glöm att jag rör vid det med mina händer!!!) och fixade stoppet! gud vad äckligt det luktade. själva silen har jag lagt i blöt och ska försöka rengöra den helt imorgon. pallade det inte ikväll.

 

så nu ska jag lägga mej i soffan och kollla på criminal minds innan jag ska sova

 

nattis

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9
10
11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards