A New Chapter

Alla inlägg den 8 mars 2012

Av anewchapter - 8 mars 2012 16:08

Idag ville jag bara ligga kvar... var så mysigt med Cola som låg huvudet och Evoca värmde mina fötter <3  Eftersom täcket inte blev torrt sov jag med enbart överkastet till täcket :)

Men hade ju tid hos optikern så fick tvinga mej upp :/ Sen fick jag syn på snön och suckade, hade tänkt cykla men istället tog jag bussen in. Unnade mej en latte på pressbyårn och fick testa mitt nya BANKKORT!!! ja gissa om det fungerade... nix, men efter ett par försök så :P

Samma sak hos optikern, strulade lite innan det ville haha! Lite irriterande faktiskt! Men annars gick det bra hos optikern. Har nog en liten förändring, men inte stor. Ska hämta mina provlinser nästa vecka och sen ska vi boka möte veckan efter det.

När man vet styrkan kan man ta ett paket och sen vet man vilka linser man har, då beställer man dem via nätet istället :) Det blir billigare, tror jag iallafall hehe

 

Gick runt i stan lite och hittade ett gulligt startset (filt, body, mössa, sockar) på H&M. Har nog nyss kommit in för det fanns inte sist. Var med grodor på :D:D Skitsött!! Funderar på att köpa sånt framöver :) Försökte hitta det på H&M sida men fanns inte med :(

 

Tog en minifika på trendie och fixade ett ärende åt mikan innan man åkte hem. Missade första bussen och var kallt att väntai 20 min på nästa :( Sen hem, ut med vovvar och levera mikans saker

 

Pluggade lite, det som gick... saknar lektioner mer och mer men överlever hehe

 

Tja, mer har inte hänt

ringt abk och tagit bort 3 lgh där jag itne stod bra till. Sen sökt en till i helsingborg som går ut idag. Där har ajg två lgh som jag kanske kan få (ligger i topp 20)

Så nu hoppas jag att jag får en. Får ju nästan ta första bästa jag hittar :/ Så länge den ser bra ut såklart :)

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9
10
11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards