A New Chapter

Alla inlägg den 30 mars 2012

Av anewchapter - 30 mars 2012 21:30

Då var man hos kusinerna :) Kan erkänna att man är rätt slö trots att man inte gjort så mycket :/


Så, jag åkte runt halv tolv till mikan men bestämde mej för att köra till maxi och köpa hundmat. Där såg jag även att de hade lite billigt godis så kunde inte låta bli :D Färdkost ni vet ;) Mötte upp mikan vid dagiset och sen körde vi ut till mamma och pappa.

Där var vi till ca 15 tiden innan vi blev "utslängda" :P Då blev det en tur till biltema :) Där köpte jag nytt tvillingkoppel. Det andra fick sönder i febuari och man kan bara ha det längst ut (vilket blir ca 70 cm extra) så det var en bra affär för 19 kr :D

 

Då vi mött Glenns föräldrar så körde vi hem till dem efter biltema. Där var vi tills Glenn kommit och var klar att åka. Det var rätt kul för jag och Glenns lillebror har gått på uvs tillsammas, men han gick i årskursen under mej :)

 

Vi gjorde ett kortare stopp vid skåneporten då vi tog toapaus och fika paus. Eller med andra ord, Glenn behövde mat :P Jag köpte bara en dricka då jag glömt min i mikans bil :(

 

Kom fram runt halv sju tror jag. Maten var redo att huggas in på! Tacos är aldrig fel :D:D Sen blev det att Glenn mikan och börje försvann för att kolla på en soffa. Så jag gjorde barnen sällskap vid tv där vi såg på Lets Dance och sedan lite av en film (gnomeo och julia hette dne nog)

 

Sedan blev det prat i köket där vi berättade alla upptåg som mamma och pappa gjort genom åren :D Det blev en massa massa skratt, undra vad Glenn tänkte :P Päronen och Christina och Börje... det händer alltid något galet haha

 

Kom i säng efter tolv och låg och kollade lite på tele. Fick sebastinas rum. Han har en sån bilsäng som de brukar ha i ellos och halens :) Den var rätt bekväm faktiskt :)

 

Inte för jag kunde sova så mycket, men thats life :D

 

ULLARED IMORGON!

<3

Av anewchapter - 30 mars 2012 11:10


Älskar denna låten så den bjuder jag på idag!


Ska byta om nu och fixa det sista innan jag sticker till Mikan :)


xoxo

Av anewchapter - 30 mars 2012 00:03

Ja, inlägget heter BAJS... som i avföring!


de senaste timmarna har varit jobbiga :/ Lite strul med hannes igen... inte för jag borde vara förvånad, men nu har jag tröttnat på honom helt och hållet. Vill han något får HAN kontakta mej


Orkar inte gå in på detalj, men några vet iallafall. Tack för pratstunden! Ni vet vilka ni är!


Råd och tips ur olika synpunkter är alltid bra. Så nu får vi se hur det går.


nu ska jag hoppa isäng och försöka sova lite, men är fortfarande lite deppig. Trodde liksom att allt höll på att ordna sig men hade tydligen fel


älskar min valis bananis <3 messar dej imorron<3

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9
10
11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards