A New Chapter

Alla inlägg den 15 mars 2012

Av anewchapter - 15 mars 2012 20:45

Idag har fika med mammorna stått på schemat :) Som vanligt möttes vi upp vid sparbanken och sen gick vi till trendie :) Blir ni förvånade om jag säger att det bara var mammor med barn samt blivande mammor som var där? Troligtvis inte!


Blev en sallad idag så man kunde stå sig ett par timmar! Sedan en mamma prat. Var lite stelare idag, lite komiskt att det var så "tyst" idag när vi pratade så mycket förra gången XD Men det var kul och vi fick träffa ytterligare en mamma :)

Efter fikan så blev det en långtur på stan som förra gången. Såklart spanade vi in alla barnkläder haha, inte för det kommit speciellt mycket nytt, men det är kul att gå och titta tillsammans med en massa andra mammor. Hittade dock amningströjor på hm för 125kr/st (2pack) som jag ska köpa hem lite längre fram. Lite trist att det var så neutrala färger men det duger åt mej :)


Väl hemma igen tar jag ut vovvarna och lägger mej i soffan tillsammans med "stolthet och fördom." när jag reser mej nästa gång har jag skitont i mellangärdet :/ vilket inte var kul! madde sa att det kan vara foglossning så måste kontakta bm och be om tid så det kan behandlad i tid. För att bli sängliggande är omöjligt för mej :/


blev liggandes så gott som resten av kvällen. Försökte gå lite men var jättejobbigt. Ett under att jag inte däckade i soffan faktiskt :P


Är en två bilder på min första Gravbox/BabyBox :)

   

Denna var ifrån GoBoken (ps! den fortlöper om man inte säger upp den så tänk på det!)

Man fick:

- boken om dej

- prinsen och prinsessan (babybok)

- leka och lära tillsammans

- ett tyghjäta

- 6 inbjudningskort


Allt var jättefint! Dock var boken om dej lite "killaktig" men det gör inte så mycket :)


tja, det var allt ifrån mej :)

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9
10
11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards