A New Chapter

Direktlänk till inlägg 28 april 2012

Around tha clöck

Av anewchapter - 28 april 2012 23:45

idag väcktes jag av mamma, eftersom jag sover dåligt så blir man alltid lika glad när någon ringer och väcker en :P

men hon skulle kolla om jag skulle med till ikea och det var bara upp och hoppa och ut med vovvarna. sen hann jag äta lite innan de kom.


tja, blev en tur till malmös ikea där vi var i ett par timmar, sen kollade vi lite på barnens hus och andra butiker i närheten. var ett stort område så lite skoj :) Mamma köpte såna tvättlappar jag ville ha och 3 pack snuttefiltar till bebis och sen 3 pack ljus till angela (som hon ska få ikväll) och sen möbeltassar till mej på ikea :) sen blev man bjuden på mat :D:D kycklingfile blev det och det var grymt gott!


var kul att kolla på barnens hus faktiskt, men alla butiker är typ exakt likadana :/ men men thats life. Tänk hur mycket man kan spara genom att köpa saker på typ maxi och liknade butiker? de är ju oftast samma märken men halva priset haha

sen blev det en tur inom maxi så jag kunde köpa dricka (alkoholfritt) och tog en hot dog på vägen ut så jag slapp fixa mat innan jag stack till angela


tog ut hundarna så fort jag kom hem så de kunde göra sitt :) visste ju inte hur länge man skulle bli borta heller. sen packade jag mitt (drickan, presenten, tekannan och väskan) och gick. Tyvärr var det någon idiot som inte stängt hissdörren, gick 6 trappor med tung packning!!!


jaja, överlevde iallafall :D


hade en härlig kväll med gänget och träffade Vincent igen (pluggar på annan ort) och sen var vi ute där jag träffade en pappa ifrån föräldragruppen. Under den stunden försökte sune få mej att dansa så det kan gett fel signaler, ska bli kul att se om han säger något på torsdag haha!

köpte även en drink som var så fett god!! vi tror det var en alkoholfri cosmpolitan eller något liknande :) inte så farligt heller (39:- för alkofri drink)


när vi väl gick blev det måsen där angela bjöd oss på mat (vi var 5 som gick ut och var 4 kvar) och det var grymt gott! sen blev det hemgång och ut en snabbis med vovvarna. klockan var runt 2 när jag kom i säng XD


men roligt hade man D:D

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av anewchapter - 10 april 2016 14:49

tänkte prova en ny blogg :) börja om från början liksom ha det gött Kod för att importera min blogg till Nouw: 7771970524 ...

Av anewchapter - 9 april 2016 22:08

idag har David fyllt 25 ordnade våfflor till frukost och sedan städade vi halva dagen. David ville att vi skulle ta det lugnt men sa jag ville få allt gjort åkte in och kollade i butiker innan vi gick till Coop. sedan hade jaxxon bajsat så var ...

Av anewchapter - 7 april 2016 15:06


idag har jag och jaxxon varit på en föreläsning om kemikalier på vilande öppna. var rätt intressant och man lär tänka lite på vad man köper :) blev en runda på stan. nya byxor, tjocktröja å linnebody till lillen medan nowalii fick en vattenflaska ...

Av anewchapter - 4 april 2016 20:59

och det går så fort samtidigt som det går långsamt. vissa dagar går kanon andra är hemska. idag har varit en mellanbrun dag varit på vilande idag. sedan hem för lunch sen gick vi en kortas till lekplatsen. hade tänkt låta nowalii leka av sig men h...

Av anewchapter - 1 april 2016 22:14

nu håller jag på att fixa med min nya mobil :) blev trots allt en samsung galaxy 7 mamma har samma fast egen. var så lite skillnad att jag tyckte det blev en onödig kostnad jaja varit en bra dag iallafall varit på öppna med syrran och sen en r...

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards