A New Chapter

Alla inlägg den 4 april 2012

Av anewchapter - 4 april 2012 21:30

Idag har dagen varit fullspäckad :)

 

Klockan kvart i tio var jag i stan för att göra återkontroll med linserna. Inte så kul att vänta i en kvart ute när det var iskallt!!! BRR! mötet var dock över på ett par minuter och fick ett par andra linser med mer vätska i, har tydligen torra ögon haha :P


Sen blev det en runda på clas ohlsson och sen domus. Syrran ringde och vi möttes upp. Gick väl ca en timme i stan med henne och hittade denna söta body:

  

Så fett gullig! Älskar även trycket med :D:D

 

Sen gick jag bort till bilen och åt min lunch. Hade köpt en sallad från druvander som jag mumsade i mej i bilen. Var så gott att få i sig lite mat :) Senare blir det bara en lättare fika.

Hann med någon mer butik innan jag gick till barbacka där jag ska träffa mammagruppen. Var där en halvtimme innan så lite trist att vänta. Men en mamma dök upp en kvart senare med sin dotter så det var lite kul :)


Vi blev totalt 8 blivade mammor/mammor, 3 barn oh 3 bebisar :) Så det är rekord! Tror vi kommer gå dit nästa vecka igen :)

 

fick gå lite tidigare då biljetten gic kut halv fyra. Blev hem och ta ut hundarna innan jag la mej i soffan. Redan på fiket började jag få ont :( Så ville ut och gå innan det blev för smärtsamt

 

Resten av kvällen har jag mest vara chillat och kollat tv och mumsat i mej lite godis :D

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards