A New Chapter

Alla inlägg den 8 april 2012

Av anewchapter - 8 april 2012 21:02

Har varit mitt motto idag... Alla har ju sagt till mej att jag ska ta det lugnt (okey, men jag sitter ner 3/4 av dygnet... men ändå) Så idag tog jag det mycket lugnt


Pappa var klar med hundburen så den fick följa med hem :) Blev jättebra! Ska dock köra inom maxi och köpa lås till den för säkerhets skull. dock sa pappa innan att man inte får ha låst så ska kolla upp det i veckan om vad som gäller och inte gäller!


Har varit på maxi och köpt lås iallafall, hittade 4pack för 20 kr :D 6 extra nycklar haha ;) Sen hem och vilade ett tag innan jag grovtorkade balkongen, sen blev det en gång till med bara vatten och en sista gång på fläckarna med klor för att det skulle försvinna :D


Satte fram Colas stol och mitt cafebordset :D Ska sätta ihop gallrena så att duvan får vara ifred så mycket som det ågr :) hundarna kommer ju ha större delen ändå :)


Annars har det mest varit lugnt, kollar på tv, vatt ute med vovvarna, suttit vid datan

Hannes var inom en liten runda med innan han skulle vidare. Vi åt en snabb middag (pasta och färdiggjord köttfärssås) som vi åt och pratade om lite allt möjligt. Känns bra att han öpnnar sig mer nu och säger hur han känner om allt, men lite jobbigt att han upprepar vissa saker, men det är nog för att han har skuldkänslor för hur han har varit mot mej under den tid vi känt varandra. Men vi ska iallafall göra det som är bäst för barnet och det är skönt :)


Nu ska jag bänka mej i soffan, ett tag iallafall, och kolla på den sista biten av NATT PÅ MUSEUM innan jag kollar på något annat :D


xoxo

Av anewchapter - 8 april 2012 20:40

Bjuder på lite bilder ifrån dagen


Påskmaten stod mamma för :D


 

Ja, Evoca var lika nyfiken som alltid medan Cola låg och sov i köket :)


 

Prat vid påskbordet :D Mikan och Glenn

Mamma och pappa pratade med på :D

Ja hundarna fick med lite påskmat :D Potatis, köttbullar och prinskorvar fick dem :D


Årets skörd av påskägget :D:D

 

Glenn Mikan och Jakob myser vid tv efter maten


Pappa och Jakob lägger pussel tillsammans :D


Senare på dagen grillade vi karre men eftersom batteriet på kameran tog slut och biltemas inte klarade av mer än 10 kort så blev det inga mer kort för dagen :( Lite trist men thats life


Mikan Glenn och Jakob åkte runt 19 tiden tror jag :) Jakob var jättetrött men jätteglad över bamse memoryt jag köpt åt honom :)


Nu sitter jag med mamma och pappa och kollar på polissskolan 4, blir att jag sover här inatt då mamma frågade :) Rätt skönt slipper man köra när det är mörkt ute :)


kramis för idag  

Av anewchapter - 8 april 2012 09:15

Nyss varit ute med hundarna och passar på att blogga medan mamma är och tar en snabbdusch innan frukosten :)

Sovit rätt gött inatt förutom att Evoca väckt mej någon gång i sina försök att lägga sig hos mej


Mamma var snäll och tog ut hundarna imorse åt mej :) Det kallar jag lyx hahaha :D Ja, är man van vid att gå ut med vovvar oavsett väder/vind/humör/vid och utan sjukdom så är det faktiskt skönt när någon annan tar dem, även om det bara var en mindre promenad :) 


Får se hur länge jag stannar, ska iallafall vakna till innan :) Mamma och pappa ska till Moster Mia idag så jag funderar på att försöka städa lite hemma, ev fixa lite på balkongen om jag har ork


Har lite ont i höften idag :/ vet inte om det är foglossningen eller om det är den enformiga ställningen jag satt i igår, får bara hoppas det blir bättre till senare


Nu kommer mamma, dags för frukost :)



Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards