A New Chapter

Alla inlägg den 14 april 2012

Av anewchapter - 14 april 2012 21:00

Idag har man blivit lite bortskämd av mamma och pappa :D Jakob var med istan och även han köpte en hemlig present till mosters bebis :)

Jag har även blivit lite modern och skaffat en ny mobil :D:D Vad det kommer bli får ni se om ett par dagar :D:D Fick en ny mobil för 28 kr mer i månaden så det kan man leva med :)

Efter turen i stan hämtade jag hundarna och körde till mamma och pappa där man stannade ett par timmar och åt kvällsmat. Mikan och Glenn dök efter ett tag och gjorde oss sällskap

Efter man kommit hem orkade man inte göra mycket mer. Blev två mindre rundor med hundarna och sen chillade man i soffan :D:D


obs! jag vill påminna er om att jag inte vet könet på min bebis! den rosa tröjan köptes för att det var en cadillac på den! de som känner mej vet att cadillac är min favoritbil! Även om jag inte får en flicka nu så kan den sparas till nästa bebis :)


Här är inköpen som gjordes idag

Nu har jag hela serien med hundtassarna :D Paket ifrån lilleman, byxor med bilar och såklart en topp med en cadillac som man inte kunde motstå att köpa :P

En GULDHARE :D:D har aldrig ätit någon så skulle passa på nu när de var nedsatta på maxi, men mamma hann före och skulle överraska mej... det gick dock inte som planderat men jag var lika glad ändå :D 




Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards