A New Chapter

Alla inlägg den 5 april 2012

Av anewchapter - 5 april 2012 21:35

Torsdag, men inte vilken som helst. Det är Skärtorsdag idag :D Inte för att jag minns var det innebär (förutom lite extra ledighet för många framöver)


Idag är första gången som jag har ont av foglossningen dagen efter. Ska ta på mina andra skor nästa vecka och se om det hjälper. De är ju mer dämpande än mina tygskor :P BM sa det kunde göra skillnad så får väl prova :)


Jag har varit flitig idag! Jag har pluggat, diskutterat, läst mer på en bok, städat, varit hos mamma och pappa (pappa jobbar hårt med hundburen), varit med Angela hos veterinären med Moltas (nu 28.2 kg) och Diego och även varit i rastgården. Har även haft Henrietta på besök hemma och vi åt middag tillsammans


Henrietta tycke även att jag började få en annan form på min mage så for väl be mamma fota den imorgon så jag kan jämföra med v 6 :) Ändå lite kul att höra hihi


Så är jättestolt över dagen :) Bjuder på lite bilder med hundarna

               

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards