A New Chapter

Direktlänk till inlägg 26 april 2012

fika fika fika

Av anewchapter - 26 april 2012 18:00

syrran väckte mej rätt tidigt och kollade om jag kunde ta jakob imorgon. hon skulle iväg för att prata med några om ett sommarjobb nämligen. jag vara oki. låg kvar en stund och tvingade mej upp sen.


satte på kaffe och tänkte gå till rastgården, istället sitter jag och pratar med en granne i över en halvtimme haha :D sen blev det en mindre runda i kvateret istället :) hundarna var lika glada för det


hann fixa lite smått innan det var dags att bege sig mot fikan. tog bilen eftersom jag ska till föräldragruppen direkt efter. vi blir 4-5 mammor som kommer vid 13 och sen resten vid 14 tiden =)


är alltid lika mysigt att sitta och prata och fika tillsammans. nu börjar de som fått smått med dyka upp så det är underbart! visst vill man bara sno med dem hem men kan man ju inte haha :D


körde runt kvart i tre och var först på plats.  trodde vi skulle vara fler men blev bara 3 par + mej. Jag är den ensa singelmamman i gruppen. Såklart började jag gråta när bm frågade om det var jobbigt att komma ensam haha! alltid lika pinsamt men man vet att de andra mammoran förstår hur det är med hormoner. De var jättetrevliga!

det ena paret har en husky, de andra bor på landet med massor av djur och det tredje paret bor lite mer centralt. alla var jättetrevliga :D ska bli kul att träffa dem igen nästa torsdag :D


så nu har jag nyss varit ute med vovvarna och är totalt slut! ska slänga in en potatis i ugnen så man får lite mat i sig


xoxo

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av anewchapter - 10 april 2016 14:49

tänkte prova en ny blogg :) börja om från början liksom ha det gött Kod för att importera min blogg till Nouw: 7771970524 ...

Av anewchapter - 9 april 2016 22:08

idag har David fyllt 25 ordnade våfflor till frukost och sedan städade vi halva dagen. David ville att vi skulle ta det lugnt men sa jag ville få allt gjort åkte in och kollade i butiker innan vi gick till Coop. sedan hade jaxxon bajsat så var ...

Av anewchapter - 7 april 2016 15:06


idag har jag och jaxxon varit på en föreläsning om kemikalier på vilande öppna. var rätt intressant och man lär tänka lite på vad man köper :) blev en runda på stan. nya byxor, tjocktröja å linnebody till lillen medan nowalii fick en vattenflaska ...

Av anewchapter - 4 april 2016 20:59

och det går så fort samtidigt som det går långsamt. vissa dagar går kanon andra är hemska. idag har varit en mellanbrun dag varit på vilande idag. sedan hem för lunch sen gick vi en kortas till lekplatsen. hade tänkt låta nowalii leka av sig men h...

Av anewchapter - 1 april 2016 22:14

nu håller jag på att fixa med min nya mobil :) blev trots allt en samsung galaxy 7 mamma har samma fast egen. var så lite skillnad att jag tyckte det blev en onödig kostnad jaja varit en bra dag iallafall varit på öppna med syrran och sen en r...

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards