A New Chapter

Direktlänk till inlägg 12 april 2012

Full fart hela dagen

Av anewchapter - 12 april 2012 21:15

Så vad har hänt idag?


Går som vanligt upp vid 10 tiden, tar med vovvarna till rastgården för att de ska få springa av sig innan jag ska iväg. När jag kommit hem har mikan ringt. Så det slutar med att jag får snabbduscha innan jag rusar till dagis för att hämta lilleman XD

Av någon anledning ville inte mitt mobila internet fungera och jag hade 13 nya händelser och 3 mejl. Det var rätt frustrerande! Jag kan leva utan face, men eftersom vi skulle på fika så brukar folk ibland skriva i sista stund och då är det bra att kunna kolal face :/

Veronika dök aldrig upp vid bussen, antog att hon inte skulle komma när klockan var ett men hade inget nr så kunde inte ringa och mobilen strulade ännu! Hoppade på bussen och startade om tele, sen funkade nätet!!

Läste snabbt händelserna, inget nytt för fikaloggen iallafall, madde hade mejlat om att de skulle gå in och veronika hade skrivit att hon inte orkade följa med idag. Orkade inte svara just då eftersom jag kände mej superstressad haha


tog pengar på pressbyrån och sen gick jag till barbacka. Jag och jakob delade på en kanelbulle på vägen dit :)

Flera mammor hade redan kommit så vi tog bord och satte ihop :) Blev rätt många mamma, men bara 2 äldre barn och sen 2 bebisar :) Men det var iallafall kul

Jag köpte två panini till mej och en coca cola. Jakob fick en mer (vet ju han gillar dem) och två glassar... jag snodde typ halva sista haha :P Sen så smakade han min ena panini med :)

Han var iallafall överlycklig då han var dygnsur efter en timme där :D:D han lekte med en av våra andra mammors barn och sen en ifrån hans dagis som med var där :)


Vi gick därifrån strax efter 16 tiden :) Det var då dem stängde kafet :P

Jag och lillen hängde med madde på en minitur på stan men eftersom han var nära på att somna tyckte jag att det var bäst att åka hemåt eftersom han skulle äta kvällsmat med. Köpte mjölk åt syrran och tog bussen vid rece. Hade lite ont i bäcknet så ville inte gå mer än nödvändigt


Mikan hämtade honom vid hissen och jag promenerade hem och tog ut vovvarna :) För en gångs skull hade de skött sig kanon :) Tagit sig in i vardagrummet men vad gör det om dem sköter sig <3

troligtvis ville de ut på den svala balknogen och titta på duvan med äggen haha


Mycket mer har inte hänt.. har pratat lite med hannes så ska försöka ringa familjerätten imorgon och prata med dem. Enlgit Hannes ska man kunna göra ett dna test innan barnet är fött. Helt riskfritt och via blod. Ska goggla om det nu när jag är klar här och se om man hittar mer om det.


kramis så länge

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av anewchapter - 10 april 2016 14:49

tänkte prova en ny blogg :) börja om från början liksom ha det gött Kod för att importera min blogg till Nouw: 7771970524 ...

Av anewchapter - 9 april 2016 22:08

idag har David fyllt 25 ordnade våfflor till frukost och sedan städade vi halva dagen. David ville att vi skulle ta det lugnt men sa jag ville få allt gjort åkte in och kollade i butiker innan vi gick till Coop. sedan hade jaxxon bajsat så var ...

Av anewchapter - 7 april 2016 15:06


idag har jag och jaxxon varit på en föreläsning om kemikalier på vilande öppna. var rätt intressant och man lär tänka lite på vad man köper :) blev en runda på stan. nya byxor, tjocktröja å linnebody till lillen medan nowalii fick en vattenflaska ...

Av anewchapter - 4 april 2016 20:59

och det går så fort samtidigt som det går långsamt. vissa dagar går kanon andra är hemska. idag har varit en mellanbrun dag varit på vilande idag. sedan hem för lunch sen gick vi en kortas till lekplatsen. hade tänkt låta nowalii leka av sig men h...

Av anewchapter - 1 april 2016 22:14

nu håller jag på att fixa med min nya mobil :) blev trots allt en samsung galaxy 7 mamma har samma fast egen. var så lite skillnad att jag tyckte det blev en onödig kostnad jaja varit en bra dag iallafall varit på öppna med syrran och sen en r...

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards