A New Chapter

Alla inlägg den 1 februari 2012

Av anewchapter - 1 februari 2012 18:50

ska snart lägga mej i sängen och kolla på film...


har inget annat/bättre för mej och det är så sött på facebook


Johanna kom bara förbi snabbt innan, hon mådde lite dålig :(


kan iallafall meddela att jag gått upp 0,4 kg sen sist :) det är iallafall bra

sen verkar det som om det blir lite bad innan varmvattnet+ mindre fika

ska bli kul. kommer en ny imorgon, vi blir 3 st (jag och madde med)

Sen har vi en som ligger på sjukan och ... föder? vet inte hur man säger

är så spännande eftersom det är första bebisen i gruppen


tja liten uppdatering iallafall


Av anewchapter - 1 februari 2012 15:17

Idag är det en sån här "tycka synd om mej själv för jag har ingen att krama om" - dag =(

 

Allt känns så ensamt och trist och det blev inte bättre av att jag kollade på Breaking Dawn

Part 1 (twilight film nr 4) där det var romatik och allt

 

Har inte heller varit på humör för att plugga heller. Hade kunnat lega i sängen hela dagen!

 

Snart kommer nog Johanna iallafall, har jag tur blir jag lite gladare efter det :)

 

Imorgon kommer hon förbi med babykläderna vid 12 tiden, sen plockar mamma upp mej när hon

har slutat jobbet och på kvällen blir det bad... så imorgon är en bra dag iallafall



Jag har även funderat på det här med att hitta en kille... Konstigt kanske vissa tycker och jag

förstår dem. Men jag har varit singel i snart ett år och man saknar den här verkliga känslan

som man har i ett förhållande

Dock kommer jag inte ragga på som värsta slampan, men om jag träffar någon som verkar intressant

så ska jag nog lära känna personen mer. En liten småflört har ju ingen dött av om man säger så. Ni vet

dejta lite och sånt... Även om det inte blir något så har man iallafall gjort något roligt.

Samtidigt så har jag ingen press på mej att jag måste ha ett förhållande här och nu, kanske är det

bara brist på sällskap som är felet. Det vet jag ju inte :)

 

Men jag kommer inte hoppa in i något förhållande hur som helst. Cola måste acceptera mannen,

han måste gilla djur, men det som är minst lika viktigt är att han stödjer mej i beslutet att behålla

barnet trots att jag blir ensamstående och om det blir något, älska barnet som sitt eget.

Ja, ni förstår säkert hur jag menar :)

Av anewchapter - 1 februari 2012 11:45

TILL MINA VÄNNER OCH SLÄKTINGAR! LÄS LÄNGST NER

 

Har nyss gått igenom baby kläder :) Så här ser det ut

 

           50          56          62          68          74

Bodys   5            3             5            2           4

Mössa   2            1             -            -           -

Byxor    1           4             2            -           -

Tröja     -            1             -            1           -

Filtar     1            -             -            -           -

Sockar    3           1             -            -           -

Pyamas   -            -             -            2           -

Sovpåse  -            2             -            -           -


Så det finns lite jag måse köpa till :) Trodde jag hade mer än vad jag hade :P

Men jag får ju snart hem ett paket som jag ordnade igår. Där är lite bodys, byxor,

mössor och sånt i 50/56

 

Sen hade jag tänkt köpa ett eller två startpaket på H&M De är så söta och det är 4/6 delar

Finns även 4-6 pack bodys för 199 kr :)

 

Men innan jag köper detta ska jag kolla upp könet :) Så kan man iallafall köpa något som mtchar

könet... iallafall til en början!

 

 

Och nu till nära och kära. I samband med Melissas dop började jag och mamma prata om saker

man kan köpa till min bebis sen. Men jag är otroligt kräsen.


VILL ABSOLUT INTE HA

- HELLO KITTY

- MUMINTROLLEN

- TUMMEN

- PINGU


GRÄNSFALL

- LABAN


GODKÄNT

- Disney

Svårt att säga exakta saker, men jag gillar enkelhet om man säger så.

Inte för mycket saker på en och samma gång. Kom bara på en sak haha

Är ni osäkra så ring mej eller CAROLA och fråga :)


Får jag saker som jag inte gillar så kommer jag inte använda detta, och

det känns onödigt att folk slänger ut mycket pengar på saker som inte

kommer att användas


(i klädesväg går det mesta bra, dock inte för mycket på en och samma plagg)

Jag kommer fylla på listan ju längre tiden går :)

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6
7
8 9 10 11 12
13 14 15
16
17 18 19
20
21 22 23 24 25 26
27 28 29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards