A New Chapter

Direktlänk till inlägg 1 februari 2012

lonely =(

Av anewchapter - 1 februari 2012 15:17

Idag är det en sån här "tycka synd om mej själv för jag har ingen att krama om" - dag =(

 

Allt känns så ensamt och trist och det blev inte bättre av att jag kollade på Breaking Dawn

Part 1 (twilight film nr 4) där det var romatik och allt

 

Har inte heller varit på humör för att plugga heller. Hade kunnat lega i sängen hela dagen!

 

Snart kommer nog Johanna iallafall, har jag tur blir jag lite gladare efter det :)

 

Imorgon kommer hon förbi med babykläderna vid 12 tiden, sen plockar mamma upp mej när hon

har slutat jobbet och på kvällen blir det bad... så imorgon är en bra dag iallafall



Jag har även funderat på det här med att hitta en kille... Konstigt kanske vissa tycker och jag

förstår dem. Men jag har varit singel i snart ett år och man saknar den här verkliga känslan

som man har i ett förhållande

Dock kommer jag inte ragga på som värsta slampan, men om jag träffar någon som verkar intressant

så ska jag nog lära känna personen mer. En liten småflört har ju ingen dött av om man säger så. Ni vet

dejta lite och sånt... Även om det inte blir något så har man iallafall gjort något roligt.

Samtidigt så har jag ingen press på mej att jag måste ha ett förhållande här och nu, kanske är det

bara brist på sällskap som är felet. Det vet jag ju inte :)

 

Men jag kommer inte hoppa in i något förhållande hur som helst. Cola måste acceptera mannen,

han måste gilla djur, men det som är minst lika viktigt är att han stödjer mej i beslutet att behålla

barnet trots att jag blir ensamstående och om det blir något, älska barnet som sitt eget.

Ja, ni förstår säkert hur jag menar :)

 
 
Lena

Lena

1 februari 2012 16:46

Jag förstår ungefär hur du känner. Jag vill såklart också träffa en man en dag, men när man då har barn som jag med kommer ha är det mycket mer som ska stämma. Men är det rätt kille så blir det bra. Skulle aldrig ta nån för o slippa va ensam. Just nu trivs jag bra med att vara själv, och det känns inte som att jag kommer vilja ha nåt förhållande på bra länge. Men vem vet, när Han dyker upp. =)

http://ensamgravid.devote.se

anewchapter

1 februari 2012 18:50

ja, kärlek/förhållande är inte lätt.. får låta det sköta sig själv istället :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av anewchapter - 10 april 2016 14:49

tänkte prova en ny blogg :) börja om från början liksom ha det gött Kod för att importera min blogg till Nouw: 7771970524 ...

Av anewchapter - 9 april 2016 22:08

idag har David fyllt 25 ordnade våfflor till frukost och sedan städade vi halva dagen. David ville att vi skulle ta det lugnt men sa jag ville få allt gjort åkte in och kollade i butiker innan vi gick till Coop. sedan hade jaxxon bajsat så var ...

Av anewchapter - 7 april 2016 15:06


idag har jag och jaxxon varit på en föreläsning om kemikalier på vilande öppna. var rätt intressant och man lär tänka lite på vad man köper :) blev en runda på stan. nya byxor, tjocktröja å linnebody till lillen medan nowalii fick en vattenflaska ...

Av anewchapter - 4 april 2016 20:59

och det går så fort samtidigt som det går långsamt. vissa dagar går kanon andra är hemska. idag har varit en mellanbrun dag varit på vilande idag. sedan hem för lunch sen gick vi en kortas till lekplatsen. hade tänkt låta nowalii leka av sig men h...

Av anewchapter - 1 april 2016 22:14

nu håller jag på att fixa med min nya mobil :) blev trots allt en samsung galaxy 7 mamma har samma fast egen. var så lite skillnad att jag tyckte det blev en onödig kostnad jaja varit en bra dag iallafall varit på öppna med syrran och sen en r...

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6
7
8 9 10 11 12
13 14 15
16
17 18 19
20
21 22 23 24 25 26
27 28 29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards