A New Chapter

Alla inlägg den 15 februari 2012

Av anewchapter - 15 februari 2012 13:18

Inte speciellt mycket faktiskt, tänkte plugga, men först senare. Ska försöka plugga varje kväll innan jag ska sova för att trötta ut mej :) ska se om det ungerar iallafall :) Hadevarit grymt skönt eftersom det är jobbigt att sova till 11-12 på dagarna :/ förr vaknade ajag alltid 9-10 så allt påverkas... man får inte in någon bra rytm i livet :(

 

Ska ta ut lite sopor senare. Rensade kylskpået på gammal mat+ slängde lite annt skit. Orkade bara inte gå ut med det vid 23 :P Får ta det sen så kan jag ta en av vovvarna på kissrunda :)

 

Sen ska jag FÖRSÖKA få in lite mer i förrådet :/ som kartongen till datan och canvasburen samt flytta hundburen så den står bakom soffan där den inte är ivägen på något vis :)

Evoca älskar att ligga och sova i buren <3 Cola med, fast inte lika ofta

 

Och jag borde verkligen sätta in tvätten som är tvättad :P

 

Hm, verkar bli lite av en städdag idag hihih

 

hinner jag men blir det nog en runda med Angela senare :)

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6
7
8 9 10 11 12
13 14 15
16
17 18 19
20
21 22 23 24 25 26
27 28 29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards