A New Chapter

Alla inlägg den 18 februari 2012

Av anewchapter - 18 februari 2012 20:31

Ni har kanske funderat på om jag bestämt några namn ännu, och det kan jag säga att jag har


Men det men namn är skitsvårt!

Jag ville inte ha ett namn som fanns med på topplistan


Dessa är de namn som låg i topp 2011

1. Alice / William

2. Maja / Lucas

3. Julia / Oscar

4. Elsa / Hugo

5. Linnea / Elias

6. Ella / Oliver

7. Ebba / Liam

8. Molly / Alexander

9. Wilma / Viktor

10. Emma / Emil



Sen vill jag gärna ha släktnamn

Men eftersom Hannes fort inte berättat så var det svårt att komma på namn. Ja, jag vill ju ha hans

åsikter med med tanke på att det är hans barn med.


Så här verkar det än så länge, men det kan fortfarande ändras

XXXXXX Tiburtius (Efter min pappa) Ricardo (Tror det var från Hannes bror)

XXXXXX / XXXXXXXX Ingrid (efter min och Hannes mamma) ???? (ej bestämt ännu)


Jag är dock osäcker på tjejnamnet :/ Antingen tar jag ett unisexnamn som jag älskar (dvs ett namn som både tjej och kille kan ha som ex robin/max) Eller om jag ska köra på det andra...

Med till talsnamnet har Hannes inte mycket att säga till om fniss :P Men hn har inte sagt emot ännu.. Sen vet men inte om det tittar ut en Erik eller en Emma... Där är med lite att jag inte vill gå ut med namnet, för om jag inte tycket knytet passar med det så kan jag alltid byta


Jag har faktist ett annat unisexnamn med som jag kan ha om det skulle vara så :D Så jag har tänkt på allt :D


Tja, det var allt fårn mej denna stund :)

Av anewchapter - 18 februari 2012 17:38

Jag har fått huvudvärk igen och överväger på att ta en alvedon för det :( är jättejobbigt och jag har druckit och ätit bra idag :P


varit rätt chill, sov rätt länge faktiskt, lite konstigt då jag borde vaknat tidigare, men men...

eftersom det varit regn hela dagen har jag mest varit inne och kollat på film, men måste snart ta ut vovvarna

på en promenad igen :/ tur att en av mina hundar ogillar regn iallafall :D


försökte även på att göra en ny header i photoshop men gick inte alls bra... lite trist men vad ska man göra :/ får testa en annan dag igen :)


tja, det är dagen i korthet

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6
7
8 9 10 11 12
13 14 15
16
17 18 19
20
21 22 23 24 25 26
27 28 29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards