A New Chapter

Alla inlägg den 22 februari 2012

Av anewchapter - 22 februari 2012 17:48

När kommer Knytet?


Efter mitt senaste ultraljud fick jag beräknad förlossning den 16 juli :)

Så nu är det bara attt gissa på kön, längd, vikt, och datum


Mamma Me -          Bebis   11-15 juli  53 cm       3400 g

Mormor Carola-      Flicka   19 juli      50 cm       3160 g

Lilleman -              Flicka

Cecilia L -              Flicka   19 juli      51 cm       3300g

Per G-                    Pojke   27 juli,    49,5 cm    3050 g

Angela B-               Pojke   18 juli,     52 cm      3658 g

Henrietta               Pojke   20 juli      90 cm?!    2500 g

Andreas S-             Flicka   16 juli,     45 cm      3000 g

Alexandra L-          Flicka    19 juli

Therese M-            Pojke     20 juli     50 cm     3500 g                                                 

Marie S-                Flicka     14 juli     49 cm     3600 g                                                 
                                          Maria "Mia"  L        Pojke      13 juli     51 cm    3500 g                                                 
                                           Andreas C             XXX         6 juli       45 cm    3500 g


Röster

Flicka: IIIII

Pojke: IIIII I


Kommentera helst i bloggen!!

Av anewchapter - 22 februari 2012 13:33

så vad har hänt idag?

Först försover hannes sig så han blir sen till däckverkstaden, sen så skyller han på mej! är la inte mitt fel att han försover sig när jag säger " lita inte på att jag vaknar, jag brukar slå av min automatiskt i sömnen!"

tja, första bilen blev snabbt fixat och sen så åkte vi bort till statoil där vi åt en snabb frukost. det hann ingen av oss med pch det var så otroligt gott! när vi kom tillbaka var andra bilen med klar. Sen blev det hem och lämna hundarna i fjälkinge och be mamma slå på en maskin innan vi åkte vidare till hans mamma.

Så nu har jag fått träffa hans mamma för första gången. Hon var jättetrevlig :) iallafall trevligare än den bild jag fått av henne :P och hon tyckte att bilen var jättefin. Och han stressade halvt ihjäl sig medan han letade efter lgh+ förråds nykeln så han kunde lämna däcken i förrådet sen.

han lämnade mej som utlovat hos mamma och pappa och var ju tvungen att visa upp bilen XD ja, han var stressad men han ändå med det haha!!


efter det har inte mycket hänt, jag har ätit lite mer, fixat med tvätten, varit ute med hundarna, kollat lite på datan och lite småsaker. Ska försöka städa lite hemma sen plugga lite ikväll :)

imorgon ska jag även hinna med att vara barnvakt så fullt schema då med :)


kram så länge!

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6
7
8 9 10 11 12
13 14 15
16
17 18 19
20
21 22 23 24 25 26
27 28 29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards