A New Chapter

Alla inlägg den 19 februari 2012

Av anewchapter - 19 februari 2012 21:34

Har nyss ätit lite kvällsmat, som alltid blev det rostade mackor :)

Det blir 4 gången jag ätit idag så känner mej faktiskt lite duktig :P Det går framåt iallafall, visserligen var två av måltiderna bara flingor men bättre än inget


Hoppas på att jag kan se Big brother lite senare, förra året var helt grymt och Simon var verkligen en bra vinnare! dock missade jag slutet eftersom jag flyttade hem igen och hade så mycket annat att göra :P

Dock strular tv4play så vi får se om det alls vill fungera idag. annars blir det första jag ser på imorgon!


Blir ev en långpromenad imorgon med vovvarna, en långis in till stan då jag har ett par ärenden :) Så då kan dem ju lika bra få följa med så kommer dem sova flera timmar sen :) Det är iallafall tanken men man vet aldrig med mej :P

Ska även skicka in arbetet och sen se om man kan plugga med något mer :)

Av anewchapter - 19 februari 2012 18:32

Jag har idag fått tummen ur mitt ännu rätt lilla arsle och jobbat lite med hemsidan :D

Dock måste jag föra över bilderna till nya datan så man kan uppdatera den biten med! Sen måste jag ta kort på moltas och evoca med


Mest uppdaterat lite lätt om kullen och senaste nytt och planeringen


http://strongheartshusky.weebly.com/

är hemsidan så gå gäran in och kolla om ni har tid och lust :)


Fick även livstecken ifrån klara idag med. Började nästan bli orolig att hon hade frysit ihjäl eller något. Känns konstigt då vi inte chattat på ty p en vecka :/ Men på bilderna på face ser hon iallafall glad ut :D

Ser fram emot att träffa henne igen när hon kommer tillbaka till skånelandet :D


Av anewchapter - 19 februari 2012 16:34

VILL ABSOLUT INTE HA

- HELLO KITTY

- MUMINTROLLEN

- TUMMEN

- PINGU

- ALFONS


GRÄNSFALL

- LABAN (gärna glada färger)


GODKÄNT

- DISNEY

- BAMSE

- BARBAPAPPA


Vi har en mamma som skulle till ullared imorgon :) Skickade med ett par saker som hon skulle kolla upp åt mej :) Bra att veta vad det ligger på så man vet om det lönar sig att köpa här eller där


Kommit på att jag behöver köpa hem amningströjor med :/ Nackdelen är att de är så satans dyra haha :D Men har man tur hittar man det i ullared med :)


Av anewchapter - 19 februari 2012 15:20

Lyckades fixa det sista med moment 1, så det ska bara skickas in till läraren sen :) Lite stolt... dock vet man ju inte om det är bra eller inte.. alltid svårt med första inlämningen


Har nyligen duschat, finns nog inget bättre :D Ska diska lite senare med


Har tagit fram rester som jag ska äta ikväll. cous cous oh bea sås+ soppa :) men blir nog bara lite mer flingor så här mitt på dagen :P


Imorgon ska jag försöka gå upp vid 10, låter sent men brukar ligga till 11-12. Sen gradvis vända dygnet till ca 8 på morgonen :) men det lär nog ta ett par veckor


Tja myket mer händer inte här just nu

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6
7
8 9 10 11 12
13 14 15
16
17 18 19
20
21 22 23 24 25 26
27 28 29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards