A New Chapter

Alla inlägg den 28 februari 2012

Av anewchapter - 28 februari 2012 21:02

Nu är jag innei 5te månaden av min gradivitet och allt går väl bra än så länge :)

Magen är troligtvis på gång och verkar vara en lugn sak därinne, iallafall för tillfället då jag inte känner så mycket på dagarna.


Det värsta är att jag har ca 4 månader på mej, kanske mindre, att hitta en ny lägenhet på :( Det är så jävla fruksterande att man inte får tag på något! Jag har inte ens plats att ha vagnen i lägenheten utan att tvingas köta ut den på balkongen och smutsa ner golvet helt och hållet... Sängen... ja, den kan jag inte ens sätta upp för att jag inte har någonstans att ha den. Det enda som har plats är skötbordet... det kan jag ha på toa, men då måste jag höja upp det så det inte får någon fuktskada


Gud, jag vill ha lägenhet så man kan komma till ro, fixa och donna och allt innan bebisen kommer till världen!

Jag söker lägenhet här i stan, helsingborg och Göteborg men inte ens det går bra!


SNÄLLA ORDA EN LÄGENHET TILL MEJ!!!

Av anewchapter - 28 februari 2012 13:16

Då är jag hemma igen efter ca 3 timmar i stan :)


Blev en snabbfika med Johanna som blir hela 28 år idag :D


GRATTIS SÄGER VI HÄR HEMMA TILL DEN "GAMLA" DAMEN ;)


Sen gick jag lite själv och kollade var det var biligast att kolla linserna, så på... onsdag ska jag till specservers (eller hur det stavas) och kolla synen för linser igen :P Och det är inte en dag för tidigt :P Jag borde gjort det redan förra året haha! Men det var inte så farligt heller 395 kr :) Sen efter beställer man linserna via nätet eftersom det blir billigare trots det är samma lins :P


Hittade även nya sockar till emelies pojk :) Ja, hade tråkigt och kollade om de fått något nytt och fick syn på dem. De matchar bodyn jg köpte :D så hon får dem istället och jag behåller dem andra :) Tycker det är så gulligt när det matchar :)


Nu ska jag ta och plugga lite grann


Ikväll ska jag tvätta 19-22 och innan dess hoppas jag hinna damsuga med

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6
7
8 9 10 11 12
13 14 15
16
17 18 19
20
21 22 23 24 25 26
27 28 29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards