A New Chapter

Alla inlägg den 6 februari 2012

Av anewchapter - 6 februari 2012 22:13

En av våra kristianstadsmammor la upp denna bild :D

 

Enligt denna ska jag få en pojke XD får se om det stämmer om 11 dagar :)

  

 

Kollade lite om det skulle stämma med mina systerbarn, men det var

sådär med det... Jag skulle varit en pojke enligt detta hahaha

Av anewchapter - 6 februari 2012 12:19

TILL MINA VÄNNER OCH SLÄKTINGAR! LÄS LÄNGST NER


Uppdatering av babykläder+ saker


           50          56          62          68          74

Bodys   6            5             6            2           4

Mössa   6            2             -            1           -

Byxor    4           5             2            -          -

Tröja     -            1             -            1          -

Filtar     1            -             -             -          -

Sockar    3           1             -            -           -

Pyamas   -            1             1            4         -

Sovpåse  -            2             -            -           -


JAG HAR ÄVEN:

- Babygym

- Babysitter

- Sån där overall i form av en nallebjörn 


Och nu till nära och kära. I samband med Melissas dop började jag och mamma prata om saker

man kan köpa till min bebis sen. Men jag är otroligt kräsen.


VILL ABSOLUT INTE HA

- HELLO KITTY

- MUMINTROLLEN

- TUMMEN

- PINGU


GRÄNSFALL

- LABAN


GODKÄNT

- Disney

- Barbapappa (helst flerfärgade saker)


Svårt att säga exakta saker, men jag gillar enkelhet om man säger så.

Inte för mycket saker på en och samma gång. Kom bara på en sak haha

Är ni osäkra så ring mej eller CAROLA och fråga :)


Får jag saker som jag inte gillar så kommer jag inte använda detta, och

det känns onödigt att folk slänger ut mycket pengar på saker som inte

kommer att användas

 

Kläder:

Köp gärna lite större kläder då jag redan kommer ha mycket smått :)

vill inte ha för mycket på samma plagg, enkelhet gillar jag ;)


Av anewchapter - 6 februari 2012 12:02

Nu får man la ta tummen ur arslet och börja plugga lite :)

 

Hundarna har fått dra lite nu på förmiddagen så de kommer nog bara sova ett par timmar nu :)

 

Ska se om jag fått något svar från läraren ang uppgiten, annars ska jag skriva ett meddelande

i vår "frågelåda" där alla kan svara

 

Annars är det bra med mej och bebis. men är rätt slö... skulle upp 7 till tvätten men inte fan

ringde klockan!! vaknade som tur vid runt 9 så hann iallafall tvätta tvätten som blev avbruten

 och torka lite tvätt :)

vaktmästaren har ringt men har inga pengar att ringa upp honom för, så hoppas han ringer tillbaka

under dagen

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6
7
8 9 10 11 12
13 14 15
16
17 18 19
20
21 22 23 24 25 26
27 28 29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards