A New Chapter

Direktlänk till inlägg 30 januari 2012

Jag borde sluta shoppa!!!

Av anewchapter - 30 januari 2012 17:56

Blivit lite shopping idag med ^^


Nej, nu tar vi det ifrån början


Jag vaknade och gjorde det vanliga (dvs rasta hundarna och åt frukost) innan jag kollade på tv fram till 12 tiden. Sen tog jag tummen ur arslet och började plugga. Tror jag pluggade 2-3 h och kom rätt långt :)

Sen avbröt jag eftersom jag skulle till tandläkaren. Bytte tid och de hade en idag :) Det var INTE roligt för en gång skull! Jag brukar vara där i 5, MAX 10 min. Idag tog det 25 minuter!!

Jag hade inga hål, men jag måste sluta dricka juice och läsk eftersom min emalj börjar bli tunn (ok så hur ska jag få bort illamåendet nästa gång???) och sen börja använda tandtråd (jag äter mest flytande föda eller mackor så jag använder bara tandpetare vid behov :/) och sist av allt måste jag börja med Flax.. listerin var ju inte lika bra XD Detta då jag hade början till två små små små hål men de kan läka om jag sköter tandborstningen.

Innan jag fick gå så tog dem bort lite tandsten! Det var ok, men ljudet var hemskt och fick mej att rysa


Flydde till pappa sen, var inom där med hundarna (de älskar ju pappa <3). Satt och pratade innan jag gick till alivs för att köpa mat. Evoca åt ju upp min soppa igår!! blev lite annat med som ex apelsiner och pålägg ^^

På väg hem skiter båda hundarna och jag tar upp det (ett mirakel eftersom jag nästan spyr varje gång) och när jag ska gå öppnar en unge, typ 10 år, och ropar

"ta upp hundskiter!"

jag svarar

"öppna ögonen din jävla snorunge!" och håller upp bajspåsarna

Okey, lite elakt, men ingen unge på 10 bast ska säga åt mej vad jag ska göra och inte göra! Så det så! Då kan kattmänniskor med börja plocka upp all kattskit som deras katter gräver ner i sandlådor som barn sedan plockar upp...

Sen hem igen där pappa höll på med maten. Mamma ringde och sa hon hittat ett barbapappa set till barnvagn som hon köpte :)


Sen blev det lite mat med päronen innan jag körde till maxi. Glömde ju ta ut pengar till glasen! På maxi hittar jag dessa 3 söta bodys för 49 kr!!!

 


Det är visserligen stl 74, men då är bebis 6-7 månader och det är även runt jul så det blir perfekt :) Har ju även en pyamas som är vit med snöflingor på :)


Åkte och köpte glasen, såna där coca cola glad :) Tänkte fixa alla innan bebis kommer. Har nästan alla stora men har missat något+ något har gått sönder. Fick även tag på de små :)


Så nu ska jag plugga lite till innan jag ska ta det lugnt resten av kvällen :)


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av anewchapter - 10 april 2016 14:49

tänkte prova en ny blogg :) börja om från början liksom ha det gött Kod för att importera min blogg till Nouw: 7771970524 ...

Av anewchapter - 9 april 2016 22:08

idag har David fyllt 25 ordnade våfflor till frukost och sedan städade vi halva dagen. David ville att vi skulle ta det lugnt men sa jag ville få allt gjort åkte in och kollade i butiker innan vi gick till Coop. sedan hade jaxxon bajsat så var ...

Av anewchapter - 7 april 2016 15:06


idag har jag och jaxxon varit på en föreläsning om kemikalier på vilande öppna. var rätt intressant och man lär tänka lite på vad man köper :) blev en runda på stan. nya byxor, tjocktröja å linnebody till lillen medan nowalii fick en vattenflaska ...

Av anewchapter - 4 april 2016 20:59

och det går så fort samtidigt som det går långsamt. vissa dagar går kanon andra är hemska. idag har varit en mellanbrun dag varit på vilande idag. sedan hem för lunch sen gick vi en kortas till lekplatsen. hade tänkt låta nowalii leka av sig men h...

Av anewchapter - 1 april 2016 22:14

nu håller jag på att fixa med min nya mobil :) blev trots allt en samsung galaxy 7 mamma har samma fast egen. var så lite skillnad att jag tyckte det blev en onödig kostnad jaja varit en bra dag iallafall varit på öppna med syrran och sen en r...

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13 14
15
16 17
18
19
20
21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards