A New Chapter

Alla inlägg den 27 januari 2012

Av anewchapter - 27 januari 2012 22:10

igår på badhuset pratade vi om fosterrörelser. De två andra hette Madelene båda två :P

 

de tyckte iallafall att det var konstigt att jag kunde känna något så tidigt. Detta då jag inte

varit gravid innan (madde 1 har det innan och madde 2 har nyss börjat känna, hon är i vecka 21)

 

jag kan inte släppa det rikigt haha!

jag har med känt det här hjärtslagen man kan känna djupt ner i magen. det känner jag ofta, mist

vartannan varje dag. Men detta varliksom helt annorlunda än det

 

det är otroligt svårt att beskriva hur det kändes, speciellt nu när de gått ett tag. Har inte känt det

sedan dess nämligen

 

men jag är nästan helt 100 på att det var bebis jag kände. jag har ju läst andra mammabloggar där

förstföderskor känt det i vecka 14-17 (jag 14+6 idag) så det är ju inen omöjlighet att jag med gjorde det

 

 

nej nu ska jag sluta grubbla på det och snart hoppa i säng

 

ska först chatta mer med hannes först

Av anewchapter - 27 januari 2012 13:02

Dagen börjar med att jag lägger mej i sängen och läser en bok :) En vanlig roman som jag tydligen läst innan men glömt markera (brukar sätta ett x i de jag läst) men det var ändå mysigt :)


Nu har jag tänkt att plugga lite, eller se om det hänt något nytt. Sen försöka få in mobilbilderna på nya datan (där jag är nu) så jag kan ladda upp bild på bodyna jag köpte igår


Senare idag blir det att städa lite, sen kolla om angela kunde komma ikväll. Tydligen måste andreas tyvärr ha barnen hela helgen så han kommer inte idag samt ingen fest imorgon :( men vi överlever haha

Funderar annars på att bjuda hem mamma och pappa istället :P De (LÄS MAMMA) har ju tjatat om att jag ska bjuda på mat ända sen jag flyttade in här haha


Orkade inte blogga igår, var hemma halv nio nio och tog ut hundarna. Slängde i mej lite druvor men var fortfarande mätt. La mej efter filmen "the reader" som var bra och lite småromantisk :) lite annoslunda kärleksfilm enligt mej

hade iallafall en härlig stund på badhuset igår :) Tack!

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13 14
15
16 17
18
19
20
21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards