A New Chapter

Alla inlägg den 17 januari 2012

Av anewchapter - 17 januari 2012 16:53

illamåendet har varit på mej hela dagen :/ varit jättejobbigt!


men jag har fixat bort lite program på datan, gjort något annat som jag inte ens vet vad xd och innan jag blev helt liggandes hann ajg faktiskt bära in julsakerna och ta fram de två lådorna med barnkläder.


har nyss varit ute med hundar och såklart fick pizzalukten mej att klökas som en råtta! vi har en pizzeria ett par hundra meter bort! brukar alltid gå förbi den på olika sätt.


så nu ska jag njuta av ytterligare glas mjölk... eller inte XD


annars är det lugnt. kanske kan jag njuta av ankdammen i vår, nästan alla grenar är borta



just det... vovvarna pajade min gamla soffan innan :( hade lagt tillbaka matskålarna i förrådet, så det var öppet, troligtvis har cola börjat gräva och slitit hål... lagom kul! som ut är så är det bara att slänga den den ^^ inte värd ett öre ändå

Av anewchapter - 17 januari 2012 10:34

har varit så smart att jag har råkat vända på dygnet! så just nu är jag grymt trött och det är så jobbigt :/


men hundarna är rastade, cola är totalkass i magen och jag vet inte varför, jag har med hunnit äta frukost

ska snart logga in på mejlen och se om jag hittar min kurs så man kan börja plugga


hade slarvat bort min inloggning. sen hittade jag inte kursen :/

det här med distans är lite avancerat, får jag problem nästa vecka kan jag ju åka till skolan och be om hjälp

lite svårare med örebro


annars är allt lugnt. dock när jag vände mej inatt fick jag lite ont, men jag typ la mej direkt på mage och sen på sidan. kanske tryckte till något eller vad vet jag =)


annars finns inte mycket mer att rappotera just nu


kram från mej

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13 14
15
16 17
18
19
20
21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards