A New Chapter

Alla inlägg den 25 januari 2012

Av anewchapter - 25 januari 2012 18:39

Verkar som om att det blir tivolibadet för mej imorgon kväll :D

En av våra blivande mammor i stan hade blivit tipsad om att bada eftersom det

kunde hjälpa mot foglossning. Så nu är vi några som ska träffas imorgon och

njuta av varmvattenbassängen :P

 

ska nog köpa ett tiokort sen med, skönt att åka in och vara koppla av ibland :)

 

Sitter med huvudvärk så ska stoppa i mej en alvedon!


Kram

Av anewchapter - 25 januari 2012 14:17

Jag vet att  jag är jättedålig på att lägga upp magbilder, men det är svårt att ta några när man är ensam faktiskt. Har inte heller någon helkroppsspegel :(

 

Ska försöka bli bättre på att lägga upp bilder framöver :)

 

Dock har ju magen inte börjat växa än, som ni vet så krymper den istället ;)

 

Annars har jag varit på siba och skämt ut mej med min skärm. Tydligen fick man vara lite hård för att vinkla skärmen, men bättre att ta det säkra före det osäkra :)

Har bytt mvc, måste bara ringa min nuvarane och sen hämta min journal... blev tipsad om Carpio (där jag gjorde ul) skulle vara bättre så varför inte. Ska jag göra ett extra ul blir det lättare att boka om man går där :)

 

Ska gå igenom frys och allt sen, för att se vad som behöver köpas hem. Hundmat är lite akut men klarar mej som tur är till imorgon eftersom jag har ett par burkar med bozita kvar :) de verkligen älskar den maten, synd att den är så dyr annars hade de alltid kunnat få sån mat :)

 

nej får väl försöka fixa ner mer program till datan nu =)

Av anewchapter - 25 januari 2012 10:42

på inskrinvningen för ca 2 veckor sen vägde jag 88,7 kg :) jag blev jätteglad eftersom jag hade gått upp en kg.

Idag när jag vägde mej så visade vågen 84,8 :( Det är en viktminskning på 3.9 kg!


Jag märkte att jag gått ner lite igår, men ville kolla exakta idag. Men pratade lite med mina andra blivande mammor på facebook. Flera där har med gått ner och det är tydligen rätt normalt


Känns mest bara konstigt att man går ner... det är ju bra, är ju mindre man behöver bli av med sen XD Eller så går man väl upp 20 kg sista månaden ;)


Jaja, ville bara dela med mej


kram!

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13 14
15
16 17
18
19
20
21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards