A New Chapter

Alla inlägg den 23 januari 2012

Av anewchapter - 23 januari 2012 12:57

men det var inte frivilligt :( som vanligt blev tvätten inte torr så jag bokade morgonpasset med

tänkte sova två timmar innan jag hämtade den men kunde jag somna om? icke sa nicke!! och när jag väl gör det är det ju dags att stiga upp... lagom kul


efter det gick jag ut med vovvarna, är faktiskt rätt pigg idag. gick en lite lite längre runda än vanligt. det är så här bitande kallt ute :( men de fick sina behov gjorda innan det var dags att gå in i värmen!


pappa hämtade mej runt 10.40 och vi åkte till siba. igår såg jag nämligen att se hade en data+skärm för 2999 kr! en packad bell. blir kanon till mej, är likvärdig med min laptop så det blir billigt och bra:)

så vi har lagt undan en, mamma ville vara med när vi skulle köpa den så jag får troligtvis vänta tills ikväll innan jag får hem den! men rätt skönt ändå



båda skolorna har börjat, men lite svårt att förstå allt nytt. föreläsaren på handikapp är trist som tusan, så ska skriva ut papprena istället, blir lättare för mej att plugga då än att lyssna på en som verkar mer död än levande.


ska snart ute med vovvarna, tänkte först fixa någon lunch. tänkte dra med Evoca nu när hon har nya selen :) nu när min mobil med är fixad (åkte inom elgiganten och fick hjälp) så kan jag börja ladda upp mer bilder :D


jaja, en liten uppdatering ifrån mej :)

Av anewchapter - 23 januari 2012 12:15

Hundarna är rastade för sista gången och ligger nu och sover sött i soffa och säng :P

Moltas är verkligen bra när man vill få dem att bli trött haha <3 ne han är go han med, fast han kan ju börja med att inse att han är en kluns på 30 kg och inte en valp på 5!!


Nåja, mycket har inte hänt. försökte plugga lite med halmstakursen, men det gick inte bra och k-stad kursen hittar jag och något mejl fick jag inte heller! jobbigt värre!


vid fem kom päronen och lämnade en data, min nya härliga data (eller Dator som Marica rättade mej igår hihi)

Den blir perfekt åt mej! sen imorgon eller när det blir får man väl installera alla program med.


bad angela och andreas komma förbi och hjälpa mej med installationen. Visserligen hade jag klarat mej själv. Äntligen en data som det bara är att sätta igång! (fick välja språk och någo mer bara) klart på knappt en timme!

Sen åt vi är och kräftmacka! så jävlans gott!! fast jag åt bara halva då, nu har jag ätit upp sista biten med.



så dagen har ändå varit helt okey :) skönt att man mått bra idag :)

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13 14
15
16 17
18
19
20
21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards