A New Chapter

Direktlänk till inlägg 28 januari 2012

Cyklat

Av anewchapter - 28 januari 2012 15:35

Finns det något härligare än att cykla med hundarna :P

Nja, et vet jag inte eftersom jag aldrig åkt pulka eller kälke efter dem ;)

 

Men jag var rätt pigg så jag körde dubbla rundor runt golfbanan. Cola har dålig kondis och blev trött efter 1½ varv, men fortsatte ändå. Evoca däremot slutar aldrif galoppera :) Är så stolt över henne <3

 

Jag  var dock lite nervös, vi har ca 0.5-1,0 cm snö på vägarna. Var rädd att jag skulle volta men det gick bra. Blir att sluta cykla få sort magen börjar växa. Blir att köra styrka istället och det innebär att de får dra däcket istället :)

Funderar även på att försöka få tag på en skrinda framöver :) de kan ju dra mej i skrinda och sen perekt om man vill handla lite mer (när bebis är stor så kan de dra bebis)

 

kom hem och gav dem mat. Cola fick bara 1 dl medan evoca fick 2

Försöker få in rutiner+ få cola att äta mera :) De åt upp allt :)

 

Ikväll ska de få varsitt märgben som jag köpte igår. Hade på komsum så jag köpte 4 st lite större (2 st 10 kr/st och de andra kostade 11/12 kr/st) Så jag kommer vara omtyckt ikväll hihi

 

nu ska jag städa lite till och sen blir det väl att börja med maten :)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av anewchapter - 10 april 2016 14:49

tänkte prova en ny blogg :) börja om från början liksom ha det gött Kod för att importera min blogg till Nouw: 7771970524 ...

Av anewchapter - 9 april 2016 22:08

idag har David fyllt 25 ordnade våfflor till frukost och sedan städade vi halva dagen. David ville att vi skulle ta det lugnt men sa jag ville få allt gjort åkte in och kollade i butiker innan vi gick till Coop. sedan hade jaxxon bajsat så var ...

Av anewchapter - 7 april 2016 15:06


idag har jag och jaxxon varit på en föreläsning om kemikalier på vilande öppna. var rätt intressant och man lär tänka lite på vad man köper :) blev en runda på stan. nya byxor, tjocktröja å linnebody till lillen medan nowalii fick en vattenflaska ...

Av anewchapter - 4 april 2016 20:59

och det går så fort samtidigt som det går långsamt. vissa dagar går kanon andra är hemska. idag har varit en mellanbrun dag varit på vilande idag. sedan hem för lunch sen gick vi en kortas till lekplatsen. hade tänkt låta nowalii leka av sig men h...

Av anewchapter - 1 april 2016 22:14

nu håller jag på att fixa med min nya mobil :) blev trots allt en samsung galaxy 7 mamma har samma fast egen. var så lite skillnad att jag tyckte det blev en onödig kostnad jaja varit en bra dag iallafall varit på öppna med syrran och sen en r...

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13 14
15
16 17
18
19
20
21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards