A New Chapter

Direktlänk till inlägg 12 januari 2012

dagens händelser

Av anewchapter - 12 januari 2012 21:00

Efter att jag deppat klart imorse blev det att sätta fart. angela ringde och kollade om jag ville med till rastgården :)


Så jag fick vänta i ca 10-15 minuter innan de dök upp och såklart började de spöregna!! Efter att jag kommit hem skickar jag in hundarna i köket, tror ni inte Evoca skakar sig och hela golvet blir fläckigt! slängde av kläderna och drog in henne i duschen. Hon var riktigt skitig kan jag lova!


Sen efter hundarna ringde mamma och var utanför! lite stressad försökte jag släppa in henne utan att hundarna smet in i vardagsrummet!


Mamma stannade länge och pappa kom med förbi en runda. Vi fick en del gjort men inte allt! Det skönaste var att julen åkte ut. Bara gardinerna kvar men de är lätta att ta ner på egen hand imorgon :P


sen stack vi för att köpa ett skötbord som jag fått tag på. det var lite småfel men inget som jag bryr mej om faktiskt. lite färg så löser det sig utan större problem :P

sen när vi var på ica ringde en bekant och så var jag tvungen att sticka. så jag har även varit på en interjuv idag :P så håll tummarna för att jag får jobba lite ibland


efter jag kom hem tog jag ut hundarna. var dödstrött och mådde fortfarande illa :( efter det la jag mej i soffan och slappnade av


funderade även lite på det syrran sa. kanske var det jag som brusade upp lite för mycket och misstolkade det som hon sa. visst förstår jag att det är en sits som Hannes inte kan påverka eller känner av på samma sätt som jag, men i den stunden kändes det så. nu när man kunnat tänka lite mer utan att vara skitledsen, så tänker man nog mer tvärtom. hon ville nog mer få mej att se det på hans sätt. och det har jag gjort. jag har ju på ett sätt satt honom i en sits som han inte ville just nu, men samtidigt visste jag att jag skulle få ta konsekvenserna med (dvs ev vara helt ensamstående med barnet). men jag ångrar inte mitt val men vet att det kommer bli tufft med en liten och två husky, men försöker planera lite redan nu för att underlätta sen.

jag hade hellre haft ett förhållande med killen och bott ihop och haft fast jobb innan barn, men livet gör oväntade vändningar ibland och då får man antingen spåra ut eller följa med.

men jag är inte besviken på henne mer iallafall, visst förstår jag att hon kände sig lite ledsen med, men det gjorde jag med. fast det går över för oss båda som det alltid gör. jag älskar ju henne trots att vi är lite smågalna ibland <3


annars har jag mest suttit vid datan och pratat med vänner. mobilen håller på och cpar sig så jag kommer nog åka in med den imorgon. vet även att det är sista dagen på furu imorron, lite trist men samtidigt skönt


på måndag börjar skolan :D


kramis

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av anewchapter - 10 april 2016 14:49

tänkte prova en ny blogg :) börja om från början liksom ha det gött Kod för att importera min blogg till Nouw: 7771970524 ...

Av anewchapter - 9 april 2016 22:08

idag har David fyllt 25 ordnade våfflor till frukost och sedan städade vi halva dagen. David ville att vi skulle ta det lugnt men sa jag ville få allt gjort åkte in och kollade i butiker innan vi gick till Coop. sedan hade jaxxon bajsat så var ...

Av anewchapter - 7 april 2016 15:06


idag har jag och jaxxon varit på en föreläsning om kemikalier på vilande öppna. var rätt intressant och man lär tänka lite på vad man köper :) blev en runda på stan. nya byxor, tjocktröja å linnebody till lillen medan nowalii fick en vattenflaska ...

Av anewchapter - 4 april 2016 20:59

och det går så fort samtidigt som det går långsamt. vissa dagar går kanon andra är hemska. idag har varit en mellanbrun dag varit på vilande idag. sedan hem för lunch sen gick vi en kortas till lekplatsen. hade tänkt låta nowalii leka av sig men h...

Av anewchapter - 1 april 2016 22:14

nu håller jag på att fixa med min nya mobil :) blev trots allt en samsung galaxy 7 mamma har samma fast egen. var så lite skillnad att jag tyckte det blev en onödig kostnad jaja varit en bra dag iallafall varit på öppna med syrran och sen en r...

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13 14
15
16 17
18
19
20
21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards