A New Chapter

Alla inlägg den 30 augusti 2012

Av anewchapter - 30 augusti 2012 23:18

låg och mös innan med nowalii :) kunde inte låta bli att löjla mej lite grann hehe men hon verkade gilla det och lekte med tungan sin och fläktade med armarna medans hon jollrade lite

dagen har annars varit bra, dock började det störtregna på väg till stan och blixtrarna avlöste varann
var väl på barbacka till 15 tiden och sen en runda i stan. hannes ringde runt. halv fyra och pga olika orsaker kom han inte ikväll. så varit myskväll istället

har fixat dopinbjudan så de är postade och allt :) ska bli kul och se hur många som kommer :) ska även bli kul när prästen ringer

OBS till mina släktingar som läser bloggen. jag önskar att inte få några kläder till nowalii. detta av den enkla anledning att jag redan fått så mycket redan :) tanken var att det skulle finnas en lapp om detta i kuväret men har fått mammademens

Av anewchapter - 30 augusti 2012 09:37

Snart ska jag iväg :) Idag ska jag fika med mammorna för första gången på typ 2 veckor! Ska verkligen bli så härligt att träffa alla igen :)


Har varit ute med vovvarna och hunnit äta frukost. Nowalii sover fortfarande så det är därför jag hinner blogga nu haha  ska kolla igenom vad hon ska ha på sig idag med :)


Hundarna kommer hannes ta vid lunch så det var snällt av honom. Sen ska jag messa honom när jag är klar så ska han komma senare istället. Sa att jag är hemma senast 17 så att han kunde få ett par timmar här med utan att jag blev för trött.


Sen har jag fått veta att Emelie och Markus ska komma imorgon!! Sak bli så fett skoj! Har inte träffat Emelie sen mellandagarna och har inte heller haft möjlighet att hälsa på efter de fått samuel :/ Så ska bli fett spännande :D


nu ska jag sätta fart!

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13
14 15 16 17 18 19
20 21
22
23
24
25 26
27 28 29 30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards