A New Chapter

Alla inlägg den 14 augusti 2012

hmm

Av anewchapter - 14 augusti 2012 18:48

dagarna går verkligen i ett, man hinner knappt med allt men det får gå ändå :/

idag skulle abk kommit och gjort ombesiktning men pga semestertider hade bes mannen inte fått meddelande om min lgh :( så vi bokar imorgon istället men sen ringer han när jag är på maxi och säger att han blivit dubbelbokad :/ så fick boka om till torsdag
lagom kul!!

var även och hälsade på mamma på jobbet och utanför ringde svenska kyrkan. det har blivit trippelboking den 29 :( så hon undrade om jag kunde kl 11 istället då det andra med var ett dubbeldop. vilket är helt ok för mej
nackdelen var att de även bokat församlingshemmet så jag vet inte vara jag ska vara än :(
så det var med lagom kul :/

när jag kommit hem tagit ut hundarna och har en extremt hungrig bebis så måste jag städa. cola har lyckats öppna angelcare hinken och dragit ut ALLA blöjor :/ samt pajat hylsan och sem hittade jag 3 gömda blöjor i lgh :( vart ju fett glad efter det

så dagen har inte varit den bästa :/

nowalii sover, cola undviker mej efter tillsägelsen och evoca leker. själv är jag dödstrött och kollar på film

Av anewchapter - 14 augusti 2012 00:33

det har varit en oerhört lång dag och nowalii har somnat efter ett par timmars strul. hon har varit så mammig ikväll men eftersom jag haft ont i ryggen har det varit svårt att ha henne i famnen längre stunder

efter att vi kommit hem så fick hon ny blöja å sen ammade jag. sen la jag henne på mage i soffan.
några sekunder senare rullar hon över på rygg

det slog mej nyss. vem ska jag dela allt med?
under första veckan log hon och lärde sig hålla huvudet i 10-20 sekunder
15 dagar gammal så greppar hon efter saker
17 dagar gammal rullar hon över på rygg två gånger...

jag har ingen att dela detta med. det var jobbigt att inse :( jag har ju mamma men hon kan man inte ringa hur som helst för att berätta något litet :/ mina vänner finns inte heller där 24/7 :/

så det är lite jobbigt

samtidigt är jag oerhört tacksam att jag får dela allt med henne

jag är ju den som kommer få se allt för första gången. det är en enorm gåva som HON ger mej :)

så försöker vara positiv med :) jag har ju fått den finaste gåva man kan få, ett barn... ett liv att vårda och älska <3 det är inte mycket som kan slå :)

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13
14 15 16 17 18 19
20 21
22
23
24
25 26
27 28 29 30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards