A New Chapter

Alla inlägg den 1 augusti 2012

Av anewchapter - 1 augusti 2012 22:15

idag har vi hållit på med flytten hela dagen. jag har inte kunnat göra så mycket eftersom en viss tös varit så mammasjuk :/ men att hålla upp dörren är alltid något :) Speciellt när man inte kan sätta upp den på något sätt


så det är total kaos i lägenheten nu :P precis som det ska vara haha :D


mamma plockade upp hannes efter att ha hämtat nyckeln :) är glad att hannes faktiskt hjälpte till, annars hade vi nog inte fått allt flyttat idag. så det uppskattades. 

såklart passade han på att gosa lite med nowalii till och från, eller när pappa tog rökpaus :)


nej, nu ska jag sluta skriva. trots att jag inte gjort mycket så är jag slut :/ 


allt är flyttat till lgh, vi har fixat lite mat så jag slipper springa och handla direkt imorgon och hannes fick lift hem då han med hade handlat lite :)


blir att ta ut vovvarna och sen försöka sova lite inför morgondagens möte med morfar... eller hur man nu säger :)

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13
14 15 16 17 18 19
20 21
22
23
24
25 26
27 28 29 30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards