A New Chapter

Alla inlägg den 5 augusti 2012

Av anewchapter - 5 augusti 2012 11:44

söndag idag, det innebär att mitt hjärta är 12 dagar gammal <3 det känns underbart att vara mamma men på ett sätt känns det konstigt att man är så lugn

evoca är duktig :) när jag duschat så har hon lagt sig vid vagnen och vaktat nowalii medan jag duschat. tycker det är så sött :D hon är samma gosiga vovve som innan
cola är mer chill :) snusar på henne och slickar henne i håret, sen går hon och lägger sig igen XD

jaja är trött idag :( somnade först vid två och gick upp vid nio. eftersom jag inte orkade med tvätten igår så håller jag på nu :) sen tog jag ett pass i eftermiddag med 16-20. hade 7-12 men började först vid 9,30
skönt att det är så chill med tiderna ändå :) finns en massa tider här :)

när tvätten är klar ska jag nog försöka sova lite till. kanske ska se om lillan vill äta lite först då höger bröst är typ dubbel så stort :P det ser rätt kul ut haha

tanken är att toa och sovrum ska bli klara idag :) ska se om mamma och pappa har mina klädlådor (stoppade undan två lådor kläder som blivit för små) hemma eller om de hamnat i förrådet.
sovrummet börjar jag nog med då nowaliis säng är fylld med kläder *oskyldig* haha

kram så länge

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13
14 15 16 17 18 19
20 21
22
23
24
25 26
27 28 29 30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards