A New Chapter

Alla inlägg den 10 augusti 2012

Av anewchapter - 10 augusti 2012 14:13

Fick ett ryck och ska snart in till stan :)


Känner för att komma ut lite även om vädret inte är så värst kul :/ Men tror jag behöver lite frisk luft och 

efter det ska jag hem och äta. Ska nog gå in till stan för skojs skull, är inte så värst långt att gå :)


Lunch blir nypotatis och matjesill och kvällsmaten blir biff och potatis :)


Fick inte fram så mycket mjölk innan :( runt 50 ml vilket låter jättelite i mina öron, men blir kanske bättre framöver :) 1 st iskub är ca 10 ml så är bra att veta sen när man ska ge henne lite mjölk :)


Det är sjukt att hon blir 2 veckor idag :D Galet!

Av anewchapter - 10 augusti 2012 12:25

Nu har jag sterilliserat mina babyprodukter och tänkte sätta mej och försöka pumpa lite. Har rätt mycket i ena bröstet då jag bara ammade på ett inatt. Hade faktiskt mycket i båda inatt när jag tänker efter :P 


Fick sova till ca 10 idag så är lite chockad :D Var uppe två gånger, båda gånger ammade jag + bytte blöja på henne.


Tog ut hundarna på en medelpromenad och allt.


Tyvärr var inte vågen lika snäll mot mej :( Så här ser det ut nu


Vikt

Vid fullgången 95.5

Vid inskrivning 98.5

Vid UL  93,7

Efter 7 dagar 87

Idag 86.7


så har gått ner jättelite :( Men tror det kommer sen när man kommer in i allt lite mera. Ska ju ta hit motionscyklen såfort jag är läkt och försöka bättra på min kondition. Att gå funkar men jag är en som alltid går långsamt så det hjälper inte mej så mycket XD

Sen har jag inte kommit igång med att äta ordentligt ännu :/ Igår år jag mitt första lagade mål sen jag lämnade mamma och pappa :/ Och då var det bara kokt potatis och matjesill :P Ska äta resterna idag :)

Ska däremot försöka göra storkok och frysa in så att man har att ta fram när man inte hinner laga mat, eller när man helt enkelt inte orkar? Man har mycket som ska hinnas med varje dag och jag är fortfarande inte klar med att uppackningen... men vara v rummet kvar nu... småpill och det är jag så seg på att sätta fart med


jaja, det är iallafall "bara" 16.7 kg kvar till målvikten. Målet är att gå ner det detta året iallafall :) Gärna ner till 80 kg innan jag fyller 25 :) Gärna mer *önskedrömmande haha*


nu ska ska jag slå på en film å se om man kan få fram lite mjök :)

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13
14 15 16 17 18 19
20 21
22
23
24
25 26
27 28 29 30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards