A New Chapter

Alla inlägg den 15 augusti 2012

Av anewchapter - 15 augusti 2012 23:45

Idag börjar dagen med att jag nästan blir försenad till familjerätten :( Allt för att bussen var lite försenad :/ Men jag kom med 5 min till godo ^^ 

 

Hannes hade inte kommit än utan kom strax efter mej så det var skönt. Sen tog vi hissen upp och hann knappt vänta förrens vi blev insläppta.

 

Det är knappast jättekul hos familjerätten men allt gick kanon :) Känns bra att ha det överstökat iallafall :)

 

Sen gick vi tre och fikade på grafitti och pratade lite om allt möjligt. Blev en del om Hannes jobb med tanke på att han ska dit i sep.

 

Möter upp tjejerna (ida och madde m-n) på stationen och efter ett par min prat så bestämmer vi att vi ska till väla. Bara hoppa på första tåg

 

Enda nackdelen var att man måste åka via lund vilket gjorde att jag såg till att vi hamnade på fel buss (väla by istället för väla centrum) och sen blir vi nekade att åka med bussar :( Så madde åker först och sen lyckas jag och ida komma på en gul buss :)

 

Var vid väla runt 16-16.30 :/

 

Men vi hade roligt och blev lite shoppade :D Jag köpte ett linne och en tröja till mej från New Yorker och en body till Nowalii från Zara :D:D Sen blev det även en reaklänning från kappahl åt henne :)

 

Kollade även efter kläder till hennes dop och har ev hittat något hon kan ha :) Kommer kosta 300 kr om jag tar det men det är det värt :) men ska fundera lite till först

 

Åkte ifrån väla vid 20 då de stängde och har nyligen kommit hem... så nu ska jag sluta blogga och lägga mej så fort lillan ammat klart..

 

nattis!

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13
14 15 16 17 18 19
20 21
22
23
24
25 26
27 28 29 30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards