A New Chapter

Alla inlägg den 20 augusti 2012

Av anewchapter - 20 augusti 2012 16:54

Sovit dåligt i natt :/ troligtvis pga att det varit så varmt :( Nowalii har med sovit dåligt och bara legat bredvid och busat (läs sparkat mamma i ryggen)


gick upp först 8 och körde till csk för min undersökning. Det gick bra och cystan hade minskat. Ska tillbaka om 3 månader för en ny kontroll :)


Sen hem och ut med vovvarna och äta frukost då jag inte hunnit det, sen hade nowalii somnat så vi körde iväg.

Hamnade först på kids corner där jag hittade en mobilarm för 150, så om inte vi hittar någon på väla köper jag nog den. Sen blev det skopukten där min dotter blev kidnappad av chefen ;)

Okey, får väl vara ärlig och säga att jag hade praktik där ett tag för nåt år sen :) Sen var det bra att någon höll nowalii medan jag provade skor :) Hittade ett par street (på herr avdelningen som alltid) för 299 som det troligtvis blir nästa vecka :) foppatoppflor och regn är ingen bra hit haha


Sen öb där jag storhandlade ;) Blev kryddor, grisöron, en ram som pajati flytten, tvättmedel, flexikoppel och våtservetter :) Passar på nu när jag har bilen haha


Och eftersom jag hade bilen våldgästade vi mamma på jobbet och stannade en kortare stund innan jag tankade och körde till pappa. Där blev det som alltid en massa prat och fika innan vi körde hem vid tvåtiden. Vi fick faktiskt med oss grinden nu (fast vi fick vända i rondellen haha) så nu är den monterad och redo :D:D


Efter det har jag ammat lite och försökt plocka undan lite mera. Blir minst 1-2 lådor jag kan gå ut och slänga sen :D Vi hittade även lådan med kläder igår så ska försöka ändra om lite i garderoben så man kan få in mer kläder där :)


Förkylningen är jobbig och gör mej slö och trött medan näsan rinner. testade ta näsprayen mot pollen men det funkade inte så är en härlig förkyling :( ska ducha varmt ikväll och stänga till fönstrena så det inte blir så kallt inatt. Vill ju inte blir sjuk :/


såhär ser mitt schema ut framöver:

Imorgon börjar hannes sina pappadagar vet ej exakt hur vi ska lägga upp det men det lär vi planera imorgon


ons- ska jag och nowalii till bvc

tors- jakob fyller 4

fre- väla och ikea med hannes

lör-sön- ann och per kommer ner


veckan efter är lite lugnare än så länge. där vet jag bara att emelie och skanz ev kommer den 31 aug vilket vore kanon eftersom jag inte träffat samuel än :/ emelie träffade jag senast i mellandagarna/början av jan XD


nu ska jag fortsätta röja lite :)

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13
14 15 16 17 18 19
20 21
22
23
24
25 26
27 28 29 30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards