A New Chapter

Alla inlägg den 2 augusti 2012

Av anewchapter - 2 augusti 2012 20:15

idag har morfar varit på besök... gud vet när man träffade honom sist :/ tror det var 2006 eller något sånt... och det är riktigt illa faktiskt! 


iallafall, dagen börjar med ett besök på bcv där vi vägde nowalii lite snabbt och skrev i journalen :) kändes nästan lite overkligt att man är mamma... snart har det gått en vecka! Eftersom det blev svårt med hembesök denna vecka så ska vi ta det nästa vecka istället :) ska bli spännande


jaja, morfar och maud (hans fru) och min moster Marika stannade hos oss hela dagen :) de hade redan kommit när jag kom från bvc och jag fick presenter... okey, nowalii fick :D Hon fick en jättesöt klänning och matchande byxor och strumpor :D Av Marika fick vi en större jeansklänning som hon kan ha i höst som kommer bli underbart söt på henne :D samt ett par rosa leggins (om jag minns rätt)


dagen har varit lång så orkar inte skriva så mycket, ska försöka få upp bilder på allt man fått sen när man kommit hem och fått mer ordning och reda. Känns läskigt att man imorgon ska klara sig på egen hand, men samtidigt är det skönt :D


eftersom jag däckade på soffan medan jag ammade säger jag tack för mej idag och tänker försöka få i mej lite mat :)


kram

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13
14 15 16 17 18 19
20 21
22
23
24
25 26
27 28 29 30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards