A New Chapter

Alla inlägg den 25 augusti 2012

Av anewchapter - 25 augusti 2012 20:48

jag har en dotter som absolut inte ville ta tutten inatt :( var skitstörigt då hon vara skulle ligga och sprattla och gnälla lite XD fick mej inte många timmars sömn inatt


dagen har varit lugn... hannes har varit här ett par timmar... 


har hunnit fixa lite och har tvättat sen 12, tumlaren strular så har sista tvätten på tork nu... som tur var hade jag en kanongranne som lät mej torka klart tvätten när han var klar vid 18,30 :)


har även letat på lite adresser då dopinbjudningarna kom igår :) ska skicka dem i veckan :D


sen har ann och per och marie blivit försenade så sitter och väntar på dem :/ trist när det inte blir som dem planerat så lär knappt få mycket tid med dem vare sig ikväll eller imorgon :(



Av anewchapter - 25 augusti 2012 20:35

Idag har det varit en shoppingdag för oss :) 

 

Vi, jag hannes och lillan, var på väla för lite shopping och det var grymt kul :)

 

Köpte inte så mycket till mej, blev:

1 bricka med texten "hembakat"

1 burk med texten "mammas bullar!

1 liten påse med jordgubbskola

2 st sjalar med usa flaggan som motiv. Mamma fick ena :)

2 st porslincupcakes som angela fick

lite mat

 

På ikea blev det

1 kanin till nowalii

4 gröna ljus

4 gula ljus

1 lackbord (sånt litet 4kantigt som jag ska ha till sängbord)

8 galgar

2 lakan

1 st äppel och lingondryck

 

Hmm ja jag tror det var allt :)

 

Just det! Vi sprang ju på min kusin Linnea med :D Tänk, hon är redan 17 år... för inte så längesen var hon ju en liten skitunge haha :P Vart tar tiden vägen ;)

 

Var hemma rätt sent och sen kom mamma och pappa med hundarna och rester från deras kvällsmat (pizza heheh). Efter ett tag kom även angela och andreas :)

 

Jag har äntligen fått ett par babyconvers ^^ de är rosa och är perfekt i stl :D Blev skitglad!! Ska höra med Angelas mamma om hon kan göra ett par till som hon kan ha på dopet (fast annan färg och lite större)

 

Så dagen var kanon! Nu ska vi hoppa i säng i hopp om lite sömn :)

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13
14 15 16 17 18 19
20 21
22
23
24
25 26
27 28 29 30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards