A New Chapter

Alla inlägg den 31 juli 2012

Av anewchapter - 31 juli 2012 22:55

hmm lite strul med bilduppladdningen så testar igen :)

Av anewchapter - 31 juli 2012 22:53

första dagen hemma har gått rätt bra :)

det har regnat skyfall och åskat, vilket gett mej skarp huvudvärk :(
sen var jag ifrån skatten ett tag vilket var lite läskigt men jag kände att det var oki.
längre stunder får allt vänta :) snart bor jag ju mitt i smeten och får gångavstånd till allt utom bvc (jo men är ju en bra bit)

annars har jag haft rätt ont av stygnen :/ varit jobbigt att ligga ner och alvedon har ej tagit :( mammagruppen tipsade om panodil så ska testa det imorgon för kan inte gå såhär

på fredag har jag tänkt flytta hem och då ska jag klara mej på egen hand. då är det bra om jag kan gå i 20 min utan att det smärtar till tusen... känns lite som om stygnen slits upp när man går :,( så funkar inte panodil får jag köpa hem något annat

amningen går kanon iallafall. köpte (eller mamma) en par amnigsnappar då mitt ena bröst redan var sårigt. den hjälper mycket och har det bara på ena bröstet :)

nowalii äter kanske varje timme men bara 10 min åt gången. hennes mage har med kommit igång och det är alltid lika kul att se vilken färg skiten har XD

mamma köpte även bomullshandukar till oss :) som jag kan ha på skötbord, ammning utanför hemmet, torka spyor med och alt man nu kommer på :D så blev jätteglad ^^ speciellt nu när nowalii börjat kräkas lite

hmm imorgon ska vi börja flytta så ska snart sova. sov lite mitt på dan men sen kom mamma och väckte mej :( hade gärna sovit en timme till haha

spännande att flytta nu igen, blir ett nytt område för mej. mikan bodde ju på söder innan så inte helt nytt men ändå ;)
det blir... (bålstad, fjälkinge, österräng, österräng, söder) femte gången jag flyttar :)

nej nu får jag sluta skriva :)

bjuder på en bild med mina fina vakthundar <3 kommer känna mej tryggg med dessa på nya området <3

Av anewchapter - 31 juli 2012 19:41

Känner mej bekväm i min roll som mamma. Nowalii är så otroligt snäll :)


Hon sover mest hela dagarna, är hon hungrig så smackar hon eller blir ledsen. Har inte ett skrik för maten ännu men det kommer nog :) har blivit mörkare sen vi kom hem igår.


Hade tänkt uppdatera mer men lillan vill ha mat... så får återkomma :P

Av anewchapter - 31 juli 2012 13:38

hej
ligger nu här i soffan med min lilla dotter :) japp en del har ju hänt sen jag skrev sist :P

har nyss kommit hem efter att ha hämtar min fl journal på sjukan. tösen, nowalii, fick vara hos mormor :) lite läskigt att lämna henne men var borta 20-30 min. hon har sovit hela tiden :)

ska försöka uppdatera bloggen om de senaste dagarna senare :) inte haft data och kom hem igår kväll :)

mor och dotter mår iallafal bra och får väl bjuda på en bild av min kära dotter <3

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5
6 7
8
9
10 11 12 13 14 15
16
17
18 19
20
21
22
23 24 25 26
27
28 29
30 31
<<< Juli 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards