A New Chapter

Alla inlägg den 7 juli 2012

Av anewchapter - 7 juli 2012 11:46

Elenore A        Pojk               3 juli              51 cm             3700 g

Kixxet             Pojk               6 juli              47 cm             3200 g

Andreas C       Pojk               6 juli              45 cm             3500 g

Emelie Goes    Pojk               9 juli              55 cm             4000 g

Maria L           Pojk               13 juli             51 cm             3500 g

Jag                 Hen                13 juli             53 cm             3400 g

Linnis              Tjej               13 juli             50 cm             3500 g

Marie S           Tjej                14 juli             49 cm             3600 g

Rolf (scc)         Pojk               14 juli             51 cm             3600 g

Sofie S            Pojk               14 juli             44 cm             3200 g

SUNE               Tjej                16 juli             45 cm             3000 g

Bosse (scc)      Tjej                16 juli             47 cm             4000 g

Lisa Jönsson    Tjej                16 juli             50 cm             3240 g

Chrille S          Pojk               17 juli             48 cm             4200 g

Janne (scc)      Pojk               18 juli             51 cm             3250 g

Angela            Pojk               18 juli             52 cm             3658 g

Emelie Å         Hen                18 juli             52 cm             3500 g

Cecelia L         Tjej                19 juli             51 cm             3300 g

Alexandra L    Tjej                19 juli       

Carola            Tjej                19 juli             50 cm             3160 g 

Henrietta         Pojk               20 juli             50 cm             2500 g

Therese          Pojk               20 juli             50 cm             3500 g

Sandra B         Tjej                23 juli                                   2900 g

Klara              Pojk               24 juli             53 cm             3412 g

Carro Bålsta    Pojk               25 juli             54 cm             3800 g

Per                 Pojk               27 juli             49,5 cm          3050 g

 

Lilleman         Tjej

Mikaela B        Tjej

Ann S              Hen


Tre som gissade fel :P Ska bli kul å se vem som har gissat rätt... om det blir någon haha

Av anewchapter - 7 juli 2012 11:23

Eller snarare förmiddag :)


Har precis kommit in från rastgården med mina tokiga vovvar och har ätit lite frukost, men tror att jag kommer äta lite till :P Får blogga först


Idag är det nog en fullspäckad dag, får först se om det blir en träff i stan, annars ska jag försöka städa lite granna istället =) Sen börja plocka undan på toa så att det blir lätt att städa där sen. Sen 15 blir det kalas hos mikan (glenn) för att sedan besöka stan för ett biobesök med Marie :)


Låter inte så mycket men tiden säger bara tjoofff


morgondagen verkar med bli en fixa dag :) Ska se om dem fått ihop lite kartonger till mej på netto. Sen städa lite om jag inte gör det idag :P


Lite lätt onsdag torsdag

i onsdags blev det fika på dagen med tjejerna :) Satt i tivoliparken och pratade ett par timmar, efter detta gick jag till abk och srkev på nya kontraktet. fick samma kille som förra året haha och han var lika "underbar" denna gång XDXD Efter detta blev det hem och ut med vovvarna :) Sedan fick jag allt köra ut till mamma och pappa eftersom de inte svarade i tele :( men det gjorde inget eftersom jag fick kvällsmat och jordgubbar ^^ Sen till affären och köpte lite mat. Sen såg jag att tjejerna bestämt träff på pizzerian så gick ner och joinade dem och avnjöt en iskall coca cola medan vi pratade skit (och allt annat haha) Sen blev det hem igen och tog ut hundarna innan man typ däckade vid tv haha


Torsdag blev en tur in till stan för att träffa mamma och lilleman i tivoliparken. Han hade grymt kul haha :D Sen gick vi lite i stan och jag visade mamma den söta filten jag såg i malmö med tassar ^^ Åt en lättare måltid på måsen innan vi skulle bege oss. då ringer bm (som jag ringt tidigare) och berättar min oro om att bebis inte rört sig. Så hon råder mej att ringa till förlossningen, vilket slutar med att jag får åka in för kontroll.

Alla värden var bra men bebis var rätt ofrivillig för att röra på sig. tog läkaren rätt lång tid innan den väl rörde sig lite lätt. Han puffrade och ruffade på magen ett antal gånger för att bebis skulle röra sig. Han gjorde även ett tul (tillväxtultraljud) och enl beräkningarna vägde bebisen 3200 idag och borde ligga på ca 3600 vid födsel, så ska bli kul och se om det stämmer :P

sen blev det att åka och hämta ett paket jag fått innan mamma och pappa kom. Blev en runda till rastgården och sen  färgning av mammas hår :)


Presentation

Fråga mig

1 besvarad frĺga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5
6 7
8
9
10 11 12 13 14 15
16
17
18 19
20
21
22
23 24 25 26
27
28 29
30 31
<<< Juli 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards