A New Chapter

Alla inlägg den 19 juli 2012

Av anewchapter - 19 juli 2012 21:50

tror att jag ligger här med sammandragningar till och från... magen är stenhård rätt länge och blir sen mjuk
bebis har även lagt sig väldigt lågt upp vilket gör det otroligt jobbigt för mej att röra på mej :/

har även ont i bäcknet, har inte gått över och verkar inte heller bli bättre, mest i högra sidan... typ strålar smärta mer och mer :(

men känns iallafall som att det får på rätt håll nu. halvligger i soffan och kollar på tv medan jag mumsar lite godis... så mycket jag kan iallafall :)

cola ligger bakom mina ben medan evoca går runt och fiser dödliga fisar och verkar rastlös

tja det var allt för mej

Av anewchapter - 19 juli 2012 20:52

Man sitter nu vid datan igen... ovanligt eller hur ;)

Har nyligen ätit och kommit in från en promenad med hundarna. Blev bara runt kvateret då jag inte vill bli sjuk av all regn :( Hundarna fick iallafall göra sitt och det är det viktigaste

 

Kvällsmaten blev kanon. Blandade 2 dl vitlöks cream freish med ca 1-1.5 dl mellangrädde, sen i med lite mer vitlökskrydda, cayenepeppar och salt och rörde runt. Sen fördelade jag "såsen" i de två fjärilarna och la på lite ost. Det tog väl ca 45- 60 min innan de var helt klara.

Det smälte i munnen! Så fett gott att jag lätt kommer att göra om det igen :) Ska se om man hittar en liten form på biltema på 1-2 port som man kan ha när man bara ska göra mat till sig själv. Är ju ett bra tag tills bebis ska börja äta mat.

 

Nu ska vi snart se på fast and fourious 4 :) Ska låta maten smälta lite innan jag ska ta lite efterrätt ^^ Ni kan knappast gissa vad det kommer att bli hihi

 

Tja, liten uppdatering ifrån mej :) Ingen bebis på långa vägar verkar det som... Så blir nog inte idag ändå :( 

Men bebis vill väl komma ut en fin sommardag istället för det här hemska vädret!

Av anewchapter - 19 juli 2012 16:25

Svensk traditionell sommar innebär ett par veckor fint väder och sedan regn, regn och mera regn till semestern är slut, för att sedan bli varmt och soligt XD

 

Idag har jag och mamma och ann varit i stan och gått lite. det har varit stånd med mat ifrån hela (nästan) världen och det luktade så otroligt gott! Mamma köpte paella som hon och jag delade på, ann ville inte ha men smakade på kycklnigen :)

 

sen gick vi ett par timmar i stan och jag köpte en liten tröja till bebis, ska ordna bild senare :) var halva rea priset så kunde inte låta bli ^^ var ju en cadillac på den ;)

 

sen köpte vi kakor i ett av stånden på hemvägen :) eller italinsk dessert får man väl säga samt två mindre kakor. den kaka jag provade var inte så god :/ den andra ligger i kylen och väntar på att bli uppäten... och de där två dessertbitarna med ;)

 

Ingen bebis verkar vara på g men den har iallafall busat en massa nu sen vi kom hem, vilket är skönt :)

 

nu blir det snart soffan ett tag och vila upp kroppen lite ^^

 

kram

 

tack mamma för "godsakerna!"

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5
6 7
8
9
10 11 12 13 14 15
16
17
18 19
20
21
22
23 24 25 26
27
28 29
30 31
<<< Juli 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards